Gå til innhold

"Russerboler"


Stankonia

Anbefalte innlegg

Har et par kamerater som har prøvd så kalte "russere", dette i all hemmelighet til å begynne med, men så har det kommet ut etter hvert!

Det jeg lurer på er om eventuelle bivirkninger av dette, og hva i det hele tatt dette stoffet er? Hva det heter? Vil ha en del info. om stoffet...

Fint om noen kunne fortelle litt eller gi meg noen linker til steder jeg kan finne informasjon om dette....

På forhånd takk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uvitende mennesker som leker med ting de ikke har tilstrekkende peiling på.. tsk, tsk... finnes nok av dem.

Hva det er? Det er et "gatenavn" på den russiske varianten av steroidet Dianabol med virkestoffet methandrostenolone/methandienone. Det tas oralt, og er et såkalt 17-AA steroid som er levertoksisk. Kjent karakteristikk er at du går raskt opp i vekt (og raskt ned igjen også, da mesteparten er vann som kroppen retenerer). Det er et sterkt steroid, og gir også ofte sterke bivirkninger (i tillegg til leveren) i forhold til kviser, akselrasjon av hårtap og full "hormon-stopp" i kroppen etter endt bruk. Jeg håper i det minste dine kamerater har tatt forhåndsregler i forhold til leveren og egen hormonproduksjon, og at de er klar over hva de leker med... Typisk nok har de det IKKE.

Min spådom er at de jumper opp mange kilo i vekt, opplever store styrkeøkninger underveis.... og mister det aller meste i løpet av kun kort tid etterpå. Er de riktig "heldige" opplever de en psykisk down etterpå samt flere bivirkninger. Du kan jo håpe at de lærer av dette, og i det minste gjør research før de eventuellt dytter slike ting i seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...