Gå til innhold

råd, hjelp, håper på svar ganske raskt

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Gikk litt bedre, men ble verre igjen.. nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre ..igjen..

Ingen som kommer innom før kanskje i morra kveld. Nå føles det uendelig lenge. har gjort alt for å holde ut, så logikken tilsier jo at jeg skulle holde ut litt til.

Klarer ikk ese det og føle det. klokka går ikke. Har snakket med mamma. 2 ganger i dag, hun ringer sent i kveld, jeg får ikke osve noe særlig, orker ikke ligge i senga, men er så sliten nå.

ok.. nå begynte jeg egentlig å skrive masse surr igjen, men strøyk det..

Nå vet jeg ikke .. om jeg skal gjøre alt for å holde ut i kveld, men er fryktelig trøtt og sliten, og det gkør så vondt, og det blir en lang dag i morra.

Eller om jeg skal forsøke å ringe noen.. som legevakt eller noe. Om jeg ikk eklarer de, høre om x kan ringe for meg. Høre om noen kan komme oppom en tur. et eller annet.

bare noe.

Har vært i postkassa i dag. siden det har vært lørdag.. men klinka i døra er vrang, så jeg turte ikke gå en tur, var redd jeg ikke skulle få åpna døra igjen, og er livredd for å havne i en sånn situasjon..

så jeg sitter her, lenger meg vill etter å gjøre noe, som ikke er så angstprega, men klarer ikke.

Jeg vil leve nå. Vil bli frisk. vil jobbe med alt, angsten, deppen, humørsv, ssk..

Men det føles nesten verre når jeg ikke tillater meg å forberede selvmord.

Men jeg er ikke sånn veldig deppa nå. ikke sånn at jeg ikke kommer meg opp. men angsten har blitt verre, etter siste store nedtur, og jeg trodde ikke det skulle være mulig.

Men hva gjør jeg nå.

Har nesten ikke fått i meg noe mat siden onsdag/ torsdag, og har allerede gått ned i vekt, har ingenting beroligende eller noe sånt, og SKAL ikke misbruke de sovepillne mer.

Hadde jeg bare ikke vært så redd for å ringe noen.. å be om hjelp.

Fortsetter under...

Hei calestia...

Du kan selvfølgelig forsøke å ringe legevakta, og spørre om noen kan prate litt med deg. MEN du må være forberedet på at du kan møte lite forståelse for ditt ønske - hvis "feil" lege har vakt, hvis de har mye å gjøre, hvis "feil" person tar telefonen osv. - så risikerer du at de sier at dette er noe du må ta opp med hjelpeapparatet når hverdagen begynner igjen... Jeg synes allikevel du skal forsøke å ringe - og hvis du møter liten forståelse så kan du skrive mer her!

Dumt at du ikke kan gå ut - er det ingen mulighet for at du kan gå fra døren ulåst slik at du får litt frisk luft + bevegelse?

Ta vare på deg selv !

[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...