Gå til innhold

Tenner damer på stor penis? 😁


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner får bare mene hva de vil om det, men jeg tenker den type spørsmål og svar skal brukes med varsomhet.

Hvis 100 menn skal krysse av om de liker store eller små pupper tipper jeg 90% krysser av for "store". Ute i virkeligheten har det praktisk talt ingen ting å si for valg av kjæreste. Man blir glad i de puppene man får klemme på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

 

TMI 

Anonymkode: 82277...4ff

🤣 Var det tøft å høre at det ikke er størrelsen det kommer an på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (31 minutter siden):

Kvinner får bare mene hva de vil om det, men jeg tenker den type spørsmål og svar skal brukes med varsomhet.

Hvis 100 menn skal krysse av om de liker store eller små pupper tipper jeg 90% krysser av for "store". Ute i virkeligheten har det praktisk talt ingen ting å si for valg av kjæreste. Man blir glad i de puppene man får klemme på.

Akkurat det sa Prozak her inne for sikkert 20 år siden også - stort sett er menn lykkelige så lenge de får leke med et par pupper, det spiller liten rolle hvordan de ser ut. 😂 Dere er egentlig ganske enkle sjeler. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (39 minutter siden):

Akkurat det sa Prozak her inne for sikkert 20 år siden også - stort sett er menn lykkelige så lenge de får leke med et par pupper, det spiller liten rolle hvordan de ser ut. 😂 Dere er egentlig ganske enkle sjeler. ;) 

Det er for så vidt sant, men jeg tror ikke dere kvinner er så veldig mye mer sofistikerte 😉.

I alle fall ikke du (og det skriver jeg med all mulig respekt)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (1 time siden):

Det er for så vidt sant, men jeg tror ikke dere kvinner er så veldig mye mer sofistikerte 😉.

I alle fall ikke du (og det skriver jeg med all mulig respekt)

 

Jeg nei!? Jeg er primitiv - og stolt av det! 😂 Altså jeg er ikke vulgær og ufin mot fremmede, men jeg legger ikke skjul på hva jeg liker sammen med min kjære for å si det sånn. ;)  En ting er hva man tenker for seg selv, noe annet er hva man gir uttrykk for i all offentlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tenker nok damene her innerst inne ønsker seg en stor penis jeg! Ingen har klaget på min i hvert fall 😁 den er 24 så er hakket over det dere skriver om 23 cm 😁

Anonymkode: 627f5...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Tenker nok damene her innerst inne ønsker seg en stor penis jeg! Ingen har klaget på min i hvert fall 😁 den er 24 så er hakket over det dere skriver om 23 cm 😁

Anonymkode: 627f5...4f3

Du gjør nok lurt i å lytte til kvinner som sier at det er even til å bruke den og resten av deg på som gjør susen, ikke det målebåndet viser. Om en kvinne sa "du, vær litt forsiktig, du er ganske stor", ville du tatt det som et kompliment?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.4.2022 den 19.46):

?

Anonymkode: 627f5...4f3

Problemet er at damer ikke forteller sannheten, så å spørre damer om dette er meningsløst.

Alt vi har er studier, og fasiten er tydelig, JAA!!

En annen ting du kan gjøre er å spørre fruene her hva slags seksuelle fantasier de har.

Studier forteller en ting, det de vil svare deg er en helt annen ting... Sånn er det med kvinnfolk.

Selvsensur er nok kodet inn i hjernen deres

Anonymkode: ea002...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Alt vi har er studier, og fasiten er tydelig, JAA!!

Kan du vise til hvilke studier du snakker om? Jeg kan for øvrig love deg at å bli "bunnet" av en alt for lang penis ikke er godt. Tykk må den gjerne være, men lengden er ikke så nøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Problemet er at damer ikke forteller sannheten, så å spørre damer om dette er meningsløst.

Alt vi har er studier, og fasiten er tydelig, JAA!!

En annen ting du kan gjøre er å spørre fruene her hva slags seksuelle fantasier de har.

Studier forteller en ting, det de vil svare deg er en helt annen ting... Sånn er det med kvinnfolk.

Selvsensur er nok kodet inn i hjernen deres

Anonymkode: ea002...3d7

La oss nå si, rent hypotetisk, at 80% av kvinner i en studie krysser av for at de foretrekker stor penis.

Hvilke vil det bety i praksis? Hva er konsekvensen for en mann med penis under snittet tenker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Kan du vise til hvilke studier du snakker om?

Altså er uendelig med studier, men den første som kommer opp på google f.eks når du søker sier at kvinnene de testet i USA foretrakk 16,3cm lengde for engangs partner, 16,0 cm lengde for langtids partner. Snittlengde for penis i USA er vel rundt 13.6 cm. 

Du finner sikkert andre studier og sikkert en eller annen studie som sier noe annet men tror det er ganske udiskutabelt

Lillemus skrev (14 minutter siden):

Jeg kan for øvrig love deg at å bli "bunnet" av en alt for lang penis ikke er godt. 

Det var ikke det TS spurte om, det var hva som tenner kvinnfolk. Mye som kan tenne som ikke er behagelig.

Grendel skrev (13 minutter siden):

La oss nå si, rent hypotetisk, at 80% av kvinner i en studie krysser av for at de foretrekker stor penis.

Hvilke vil det bety i praksis? Hva er konsekvensen for en mann med penis under snittet tenker du?

Vel i praksis betyr det som alt annet her i livet, jo mer fritt marked jo større sannsynlighet for de under snittet å bli nedprioritert. Du ser det på kjønnsmarkedet allerede, penis er en del så er det andre deler som utseende og inntekt og status etc.

Ja, en arbeidsledig person kan få seg dame. MEN, kvinner foretrekker mann med jobb. Klarer du ikke få deg jobb, eller endre andre ting kvinner ønsker, så er det ikke noe du får gjort med det da må du bare være klar over risikoen for å bli nedprioritert av kvinnfolket.

Jo mer av det de ønsker du har jo bedre sannsynlighet for å bli valgt. Tenker du, at mindre attraktive trekk gjør at du blir mer attraktiv ?

Hvis du/andre folk liker iskrem med vaniljesmak mest, og iskrembutikken har like store mengder iskrem med vaniljesmak og iskrem med sjokoladesmak, så vil i snitt iskremen med vaniljesmak bli utsolgt før iskremen med sjokoladesmak. 

Dette er ganske enkel logikk som vitenskapsmenn bør forstå ;) 

Anonymkode: ea002...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (6 timer siden):

Kvinner får bare mene hva de vil om det, men jeg tenker den type spørsmål og svar skal brukes med varsomhet.

Hvis 100 menn skal krysse av om de liker store eller små pupper tipper jeg 90% krysser av for "store". Ute i virkeligheten har det praktisk talt ingen ting å si for valg av kjæreste. Man blir glad i de puppene man får klemme på.

Ja for kvinner har det lite å si, men det er fordi supply/demand er i kvinners favør. Det er manko på kvinner og overflod av mannfolk. Så kvinnfolk med små pupper får uendelig med mannfolk som vil ha dem. Men tenk om det var 1 mann og 100 kvinner, hva tror du skjer da? Da snur det da ender kanskje kvinnen med små pupper opp med å bli nedvalgt (om ikke andre aspekter veier opp for det)

Anonymkode: ea002...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja for kvinner har det lite å si, men det er fordi supply/demand er i kvinners favør. Det er manko på kvinner og overflod av mannfolk. Så kvinnfolk med små pupper får uendelig med mannfolk som vil ha dem.

Skulle ønske jeg hadde bodd på den planeten da jeg var ung. Dvs. jeg har ikke spesielt små pupper, men jeg er heller ikke pen. Jeg merket aldri noe til den uendelige køen av mannfolk. 

Kan det hende at analysen din er noe forenklet, og at "supply / demand" er litt malplassert i denne sammenhengen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Handler om riktig bruk på akkurat den kvinnen den skal inni..  ved   riktig bruk glømmer den dama alt ved størlse og gjøre under akta... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...