Gå til innhold

enda en søvnløs natt med min sønn


albaran

Anbefalte innlegg

hei. jeg har akkurat fått min sønn på 7 til å sove. har måtte holde ham i flere timer ,han spytter,slår,kaster biler i fleisen på meg han er helt sprø. det går i perioder,men nå er det nesten vær eneste natt opp til morgengry.han er usossial og må altid gå på tå hev med han. ingen årker å besøke meg når jeg her gutten lenger. han gleder seg ikke,å blir ikke glad for ting jeg mener han burde blitt glad får.elsker han veldig høyt å han kan være så veldig herlig også, men i natt er jeg frustrert. blir så sinna etter mange lange sloss timer på natta,at jeg skriker desverre stygge ord til ham,og ønsker ham pokkervold på det værste. men så blir han plutselig kjempe fin i gjenn. mener han kan ha noe i ad/hd retningen. umulig å få rett hjelp dem 1000 gangene jeg har prøvd å få råd fra skole.helsestarsjon osv. skolen har bedt om ekstra lærer pga ham. hjemme ken han bli veldig hissig og må passe på så ikke tv blir knust eller hunden plaget på øktene-periodene som er nesten hver eneste kveld,natt nå. kl er tre på natta å en misslykket far skal legge seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke misslykket, men sliten fordi du har et barn som krever mer av deg .

Stå på og krev medisinering med det samme. Har hørt om unntak fra lang ventetid på ritalin, prøv i allefall . Lykke til, og hold ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Få ham utredet.

I mellomtiden finn på ting som sliter ham ut litt, dra ham med på turer

-spill fotball

eller andre ting han liker.

Husk at:

Elsk ham mest når han fortjener det minst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke misslykket, men sliten fordi du har et barn som krever mer av deg .

Stå på og krev medisinering med det samme. Har hørt om unntak fra lang ventetid på ritalin, prøv i allefall . Lykke til, og hold ut.

hei. det er under aktivitet og hvor han blir sliten det virkelig er stor sjans for en slitsom natt med ham. vi svømmer,sykkler osv det hjelper inngenting.i dag ble jeg vekt av en leke smalt i veggen over meg. jeg hadde ikke hørt han ropte på meg. ingen leker med ham da han må styre heletiden,og han klyper,slår for det minste ting. han har ikke noen toleranse .virker som han går inn i en transe modus dem nettene han holder på uten pavse hele natta lang. når han endelig sovner, fortsetter han i søvne med hyling banning osv. trenger svar å hjelp. mailen min er [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest syk Solsikke

Nå har jeg overhodet ikke greie på ad/hd annet enn at min mann mener at vår yngste datter lider av det. Der er jeg totalt uenig.

Men det jeg vil si til deg er at det du går igjenom ikke er bra. Du burde kontakte helsesøster og slå i bordet. Forlang utredning slik at barnet ditt kan bli medisinert. Når natten blir ødelagt er det nesten det værste som kan skje. Har selv levd 4 år uten å sove en hel natt. Vi forsøkte vallargan en periode virket den og en annen periode ga den ungene hangover derfor kuttet vi det ut. Nå er det lenge siden barna har holdt meg våken en natt.

Men jeg mener i alle fall at du burde kontakte helsesøster å forlange utredning av barnet ditt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke gå via helsesøster eller lege! Du kan selv ta direkte kontakt med BUP (barne- og ungdomspsykiatrisk avd)

Har selv en gutt med ad/hd som er utredet på BUP. Vi fikk hjelp av helsesøster/PPTjeneste/skole med henvisning dit når han var 8-9 år. Men etter å ha fått kontakt med BUP fikk vi vite at foreldre kan ta direkte kontakt med BUP. Det er uansett ingen som kan henvise til BUP uten foreldres samtykke.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...