Gå til innhold

Hva var den siste boken du leste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var den siste boken du leste? Liker veldig godt å lese, så håper på noen tips. Siste jeg leste var unyttig som en rose av Arnhild Lauveng.

Skrevet

Den siste romanen jeg leste var "Rosens navn" av Umberto Eco, der handlingen var lagt til Middelalderen,  mysterier i et kloster i Italia. Veldig god bok!

Nå har jeg kjøpt Forklaringen,  av Gaute Heivoll. Gleder meg til å lese den.

Forresten, etter Rosens navn, leste jeg Hekneveven, av Lars Mytting. Veldig fin bok!

Skrevet

Den siste boken jeg leste var Ro uten årer. En trist, men også utrolig fin bok. Den handler om en svensk journalist som fikk ALS og hennes vei etter hun fikk diagnosen. 

Skrevet
lyseblå skrev (5 timer siden):

Hva var den siste boken du leste? Liker veldig godt å lese, så håper på noen tips. Siste jeg leste var unyttig som en rose av Arnhild Lauveng.

"Mysteriet i genbrugsen" av Anna Grue. Kjempesøt, koselig og morsom dansk krim. Ikke blodig eller grusom på noen måte. 

stjernestøv
Skrevet

Holder på med bok 33 i sagaen om isfolket, har lest i et år nå 😮 Leser bare om kvelden da. 

Skrevet

"Påskekrim": Den tause moren av Arnaldur Indridason.

hipohopp2022
Skrevet

Har lest litt forskjellig men nå holder jeg på med ‘’THE SUBTLE ART OF NOT GIVING A F*CK’’ av Mark Manson. Anbefales!!☺️ Finnes også på norsk! 

AnonymBruker
Skrevet

We free the stars av Hafsah Faizal

Anonymkode: ef28c...f11

Skrevet

Jeg holder på med Sven Hazels samlede verker. Fikk den billlig på min Kindle. Ikke for vanlige folk. 

Skrevet
cilie skrev (14 timer siden):

Jente 1983 av Linn Ullmann. Helt ok. 

Det er den siste jeg leste også. Synes den var mer enn 'ok'. God, men ikke genial vil jeg si. 

Skrevet

Holder på med «Å vanne blomster om kvelden» av Valérie Perrin. Veldig bra.

Skrevet

Har nettopp lest ferdig Damman "Dødsengelen", hans fjerde Krim roman og kanskje den beste så langt. Ligner dog litt for mye på Jørgen Jægers bøker om Ole Vik... 

Skrevet

Har nettopp lest ferdig «Alle disse dagene» av Tove Braaten. Fredelig ok bok. 

Skrevet
E7H7 skrev (7 timer siden):

Det er den siste jeg leste også. Synes den var mer enn 'ok'. God, men ikke genial vil jeg si. 

Enig i «god.»

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...