Nicklusheletida Skrevet 30. april 2022 Forfatter Del Skrevet 30. april 2022 mariaflyfly skrev (3 minutter siden): Ta det med ro heller et par dager for mye enn for lite, er mitt råd også. Jeg kjørte på med litt mye program den første dagen jeg følte meg bedre, og dagen etter det var jeg helt ødelagt. Det har tatt LANG tid for meg å bli bedre. Hosten satt igjen over to mnd, stemmen min er fortsatt veldig skjør og blir helt borte hvis jeg overbelaster (får jo faenmeg aldri hvilt den ordentlig med den jobben jeg har), og jeg er fortsatt veldig sliten og har mye hodepine. Har vært deltidssykmeldt i mange uker, nå er jeg oppe i 70% jobbing - og jeg var sjuk i vinterferien. Ja nemlig, det var samme erfaringen jeg hadde på mandag. Jeg vet jo så godt av erfaring at våren hos oss er den aller travleste tiden og at mye sykdom vil føre til et helv.. for de som er igjen på jobb. Derfor tenkte jeg at jeg måtte bidra. Men jeg slet meg helt ut. Å ha flere hundre telefonsamtaler når lungene er fulle av slim, tappet meg fullstendig for krefter. Følte meg dårligere og dårligere utover dagen og stemmen ble mer og mer borte. Kjente meg irritabel hvis det ringte noen med dårlig hørsel, for da måtte jeg heve en sliten stemme. Nei huff, det går ikke. Jeg er fortsatt ikke bra. Hodepine og slimete. Det går sakte fremover, men det går veldig sakte , synes jeg. Men det er veldig forskjell på hvordan det slår ut hos folk. Samboeren var tilbake på jobb mandag og er ikke slimete i det hele tatt. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn forskjell ? Kanskje fordi han har vært forkjølet flere ganger, mens jeg ikke har vært forkjølet på over 2 år og ikke opparbeidet meg immunitet ? Bare spekulasjoner God bedring til deg 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466319-og-s%C3%A5-kom-coronanen-i-hus/page/4/#findComment-4092147 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.