Gå til innhold

"Vi har lyst på fitta di"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor svarer du deg selv?

Anonymkode: 64fe8...2ef

Hun svarer ikke seg selv. Innlegget hun siterer er skrevet av en anonym med annen anonymkode enn HI.

Det skjedde nok noe under redigeringen når hun siterte deler av et innlegg.

Liviane skrev (8 timer siden):

Håper at hele tråden blir slettet snart, for det var egentlig meninga at jeg skulle skrive som anonym. 

Men du har jo ikke skrevet noe "feil" eller noe du ikke kan stå inne for i denne tråden:-)

Endret av frosken
Liviane skrev (8 timer siden):

Ja, det kan kanskje være at jeg overdriver noe veldig. Jeg er altfor kritisk til meg selv mange ganger. Jeg er bare sånn og det er vanskelig å endre seg på det området. Kanskje veien å gå er å bare "stå i det" og tåle ubehaget. Kanskje jeg vil bli bedre av det. Jeg kan også bare trekke meg ut nå og ikke føle at jeg må svare hver enkelt fordi jeg har "ansvar" for tråden, om du skjønner. Føler liksom at jeg må møte alle med svar fordi de har kommentert i "min "tråd. Selv om det er selvpålagt er det er litt slitsomt 😅 Så kanskje det er en bedre løsning. Da trekker jeg meg ut nå, og overlater tråden til dere og andre. Tusen takk for alle bidrag! :)

Du har ikke noe mer ansvar for denne tråden enn alle andre. Du startet den, men det forplikter ikke til å fortsette. 

Når det gjelder dette med å få tråder slettet, så virker det som om det har blitt ganske store muligheter til å få det den senere tiden. Det er egentlig litt dumt, da det er diskusjoner som dette - men litt liv i - som får folk til å gidde å være på dol. For din del, så vil jeg egentlig tro at det er lurt å ta noen timers time out når du blir så tvilende til dine egne innlegg i tråden (som jeg fortsatt ikke kan se noe galt med). 

Liviane skrev (7 timer siden):

Det er det jo. Uenig med deg der. Hvis du vil fortsette å debattere dette temaet, kan du helt fint klare å lage en egen tråd som du innleder med en forklaring. 

Men tror ikke at du ønsker det. Tror ikke det er evnene det står på i alle fall.

Men jeg skulle jo trekke meg ut jeg jo, og dere kan jo bare fortsette å diskutere videre her i denne tråden så lenge den står. Det kan for alt jeg vet hende at den blir stående til evig tid også, og da skal jeg i så fall prøve å ikke bry meg om det :)

men hvorfor lager du heller ikke tråder selv om dagsaktuelle og ferske temaer?

Surrer du deg ikke litt bort nå? For oss andre, så virker det ulogisk at denne tråden trengs å slettes. Skjønner at det føles riktig for deg at den slettes - og kanskje blir den også slettet - men jeg tenker at det hadde vært mer konstruktivt om du pustet litt med magen og minte deg selv på at du kun har satt i gang en god diskusjon som folk ønsker å delta i. Du er således med på å gjøre forumet til et mer interessant sted å delta. 

Annonse

ISW skrev (På 20.4.2022 den 20.47):

Det bekymrer en del mer at noen faktisk kan ha lyst på Liv Signe Navarsete sine edlere deler.

Hvor desperate er gutta i Senterpartiet? 

Jeg forstår at dette skal være morsomt, men det er langt fra at jeg synes det.  Her er det fullt navn på en offentlig person og alle bør vises respekt for sin sexualitet og kjønnsorganer.

Ellers synes jeg denne tråden er grei og ingen grunn til å slette den.  Støtter froskens svar her over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...