Gå til innhold

Hvorfor er du her når du ikke er syk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Lurer jeg på da. Dette er jo psykiatri dol. For det meste ihvertfall.

Anonymkode: 67a04...b77

Ja, det er mye psykiatri, men samtidig diskuteres mye annet også. Mange her har vært her i årevis og kom hit da Internett fortsatt var ungt. De fleste liker vel dessuten allmennmenneskelige problemstillinger. 

AnonymBruker
cilie skrev (3 minutter siden):

Ja, det er mye psykiatri, men samtidig diskuteres mye annet også. Mange her har vært her i årevis og kom hit da Internett fortsatt var ungt. De fleste liker vel dessuten allmennmenneskelige problemstillinger. 

Så du er ikke blant de syke ?

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så du er ikke blant de syke ?

Jeg ønsker verken å definere meg selv eller andre som «de syke» eller «ikke syke.» Folk er forskjellige. Noen har kanskje svært god helse, noen har svært dårlig helse og så er det mange, mange nyanser imellom. 

Selv om jeg er syk, så er jo ikke det alt jeg er, og jeg er jo da i stand til å delta i tråder som handler om andre ting enn sykdom. 

Og de som ikke er syk, har jo likevel sine liv med sine problemer, og kan være interessert i å bidra i en tråd om sykdom. 

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke mentalt syk, men går nå gjennom en rehabilitering etter fysiske utfordringer som jeg skriver om her. Men jeg kom hit i utgangspunktet for å skrive om min vektnedgang, siden jeg så forumet hadde en egen seksjon for det.

Bra du kom dine formuleringer gir mening. 

Anonymkode: fc216...7ec

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...