Gå til innhold

Hva skal du gjøre på i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Planer for lørdagen? 

Anonymkode: 26d22...084

Skal på jobb. Det er helt greit når jeg bare kommer meg dit, men kunne gjerne tenkt meg å ligge litt lengre og pusle hjemme og gjøre som jeg vil i stedet. 

AnonymBruker
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Skal på jobb. Det er helt greit når jeg bare kommer meg dit, men kunne gjerne tenkt meg å ligge litt lengre og pusle hjemme og gjøre som jeg vil i stedet. 

Jobbe på en lørdag?

Anonymkode: 6c8e6...4bc

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jobbe på en lørdag?

Anonymkode: 6c8e6...4bc

Ja, det er da ikke uvanlig det. :) Er bare glad jeg ikke jobber i butikk, de har ofte arbeidslørdag annenhver helg. Jeg jobber bare hver fjerde helg så det er overkommelig.

AnonymBruker
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Ja, det er da ikke uvanlig det. :) Er bare glad jeg ikke jobber i butikk, de har ofte arbeidslørdag annenhver helg. Jeg jobber bare hver fjerde helg så det er overkommelig.

Jeg jobber i butikk. Jobber annenhver helg.  Men har fri I dag og det er herlig  :). Skulle sove lenge, men våknet tidlig 😅

Tenker på å gå en tur ut å trene, og handle litt godt til i kveld. 

Tenk på pengene. Du tjener nok litt ekstra på en lørdag og det kommer sikkert godt med  :)

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg jobber i butikk. Jobber annenhver helg.  Men har fri I dag og det er herlig  :). Skulle sove lenge, men våknet tidlig 😅

Tenker på å gå en tur ut å trene, og handle litt godt til i kveld. 

Tenk på pengene. Du tjener nok litt ekstra på en lørdag og det kommer sikkert godt med  :)

Tja - det er noen få kroner i helgetillegg, men det er ikke mye og jeg kunne heller tenkt meg å jobbet de timene fordelt på 4 uker enn å samle den opp til en helgedag. :)  Men sånn er det nå og jeg er veldig glad i jobben min altså! Må vel komme meg avgårde!

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Tja - det er noen få kroner i helgetillegg, men det er ikke mye og jeg kunne heller tenkt meg å jobbet de timene fordelt på 4 uker enn å samle den opp til en helgedag. :)  Men sånn er det nå og jeg er veldig glad i jobben min altså! Må vel komme meg avgårde!

Det forstår jeg  :) . Jeg kunne ønske at jeg jobbet mandag til fredag istedet for å jobbe i helger. Er godt med helg . Sant det. Lykke til på jobb. Kose deg ekstra med noe god drikke og mat på jobb. Det hjelper :)

Dattera og jeg skal vaske ned et rom på "hytta" vår (min far bor der, men vi disponerer noen rom), og planlegge oppussing. Vinduet må skrapes og klargjøres for maling. Vi skal male golv, lister, tak, vegger og muligens golv. Håper vi kommer såpass langt at vi kan begynne med maling neste gang. Tar med grunning i dag.

Skal snart gå en liten morgentur hvor jeg stopper innom butikken for å kjøpe iskaffe siden det er lørdag. Så skal jeg trene i ettermiddag (sykkel+styrketrening) og skulle jeg bli rastløs tar jeg kanskje buss inn til Asker sentrum og kikker på folk. Pluss litt samtale-greier, men  når det er helg blir det bare veldig kort og uformelt. Heldigvis for jeg har bare ikke lyst på dype samtaler når det er helg. Man trenger jo litt hvile.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...