Gå til innhold

Tips til spennende serier/filmer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har du forslag til gode krim/dramathrillere på HBO, Netflix eller NRK? IKKE science fiction, altfor mye action (type rulling over biler og masse skyting) eller innslag av overnaturlige fenomener.

Eksempler på serier jeg liker er Broen, The Fall, Forbrytelsen, Greyzone, Kalifat.

Anonymkode: ed622...973

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/466576-tips-til-spennende-serierfilmer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (8 timer siden):

Breaking Bad, hvis du ikke har sett den. Og deretter prequel'en Better Call Saul, hvorav siste sesong kom nå nettopp.

Takk for tips! Better call Saul falt ikke i smak hos meg, men Breaking Bad er notert!

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (5 minutter siden):

Ja, Better Call Saul er en prequel. Men den bør sees etterpå.

Ok, takk😊 Måtte slå opp prequel, kjente ikke til betydningen av ordet😆 Så da lærte jeg noe nytt i dag også, hehe. Breaking Bad var jo en supersnakkis for noen år siden, men da hadde jeg ikke Netflix. Ser at over 90 % har likt denne serien, så den må jo være bra. Har lagt den til på lista mi.

Gjest Liviane
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ser ut som det er fryktelig mange episoder… Men det kan jo være en bra ting hvis serien er god. Takk for tips, skal sjekkes ut😊

Om du liker true crime og ikke orker så mange episoder, anbefaler jeg The John Wayne Gazy tapes som kun har tre. Det finnes mange bra serier, men akkurat denne har jeg nå friskt i minnet etter å nylig ha sett den. Grusom historie, men spennende. Ikke fra nåtiden da, men er nyprodusert (2022).

Gjest Hurja
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ser ut som det er fryktelig mange episoder… Men det kan jo være en bra ting hvis serien er god. Takk for tips, skal sjekkes ut😊

Jeg så ikke at dette var en serie da jeg begynte å se på den. Men da var jeg allerede hekta. Så hekta at jeg så ferdig alle episodene på kort tid. En fantastisk serie om bla en varm president, som jeg virkelig anbefaler. 

AnonymBruker
Liviane skrev (1 time siden):

Om du liker true crime og ikke orker så mange episoder, anbefaler jeg The John Wayne Gazy tapes som kun har tre. Det finnes mange bra serier, men akkurat denne har jeg nå friskt i minnet etter å nylig ha sett den. Grusom historie, men spennende. Ikke fra nåtiden da, men er nyprodusert (2022).

True crime liker jeg ja👍 Supert, den er notert😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...