stjernestøv Skrevet 1. mai 2022 Skrevet 1. mai 2022 Her blir det stille i dag, skal se på toget som går forbi. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mai 2022 Skrevet 1. mai 2022 stjernestøv skrev (1 time siden): Her blir det stille i dag, skal se på toget som går forbi. Nei, i dag er det oppholds og greit vær så det har blitt litt stille hagearbeid og en joggetur + en klesvask og det blir en til når jeg bare får dusjet. 😊 1 Siter
Gjest Hurja Skrevet 1. mai 2022 Skrevet 1. mai 2022 Skal hente ungfolket på flyplassen, ellers bare stille, rolig og kjedelig her 😆🇳🇴 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 1. mai 2022 Skrevet 1. mai 2022 Ingen feiring her nei, men jeg feirer heller ingen andre høytider eller spesielle dager. 1 Siter
Glitter Skrevet 1. mai 2022 Skrevet 1. mai 2022 Har aldri pleid å feire annet enn å flagge jeg. Men i år er jeg ikke hjemme så gjør ikke det heller. Skal snart se cup-finale da. 1 Siter
Gjest Liviane Skrevet 1. mai 2022 Skrevet 1. mai 2022 Ja, feirer 1. mai, med flagg på husveggen og greier, men det er fordi det er bursdag i familien denne dagen. 😉 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 Skrevet 1. mai 2022 Det var flagg på avdelingen, jeg spurte om noen hadde bursdag. Så sa de det var 1 mai. Trodde vi var i april. Sånn kan det gå.. Anonymkode: 6f4f3...131 1 Siter
påskelilje Skrevet 1. mai 2022 Skrevet 1. mai 2022 Vi pleier å feire med flagg, først og fremst pga et bursdagsbarn ❤ Men jeg har blitt mer og mer bevisst over hvor heldige vi er i Norge på arbeidstakersiden, så vi flagger litt for arbeiderdagen også. I dag ble det ikke til, jeg har reist nordover for å besøke dattera ❤ 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.