Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glitter skrev (18 minutter siden):

Det er 3 måneder siden den ble registrert hos Nav, så må vel vente i en måned til. 

Ja, de bruker tiden sin. Tror du kanskje det også er et stressmoment? Jeg var veldig stresset, det merket jeg veldig når det var på plass. Da føltes ting mer sikkert økonomisk.

Fru2020 skrev (23 minutter siden):

Ja, de bruker tiden sin. Tror du kanskje det også er et stressmoment? Jeg var veldig stresset, det merket jeg veldig når det var på plass. Da føltes ting mer sikkert økonomisk.

Jo litt stress, men har egentlig ting i livet som stresser meg mer. Som jeg ikke kan si noe om her..

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

Jo litt stress, men har egentlig ting i livet som stresser meg mer. Som jeg ikke kan si noe om her..

Hvorfor kan du ikke si noe om det her? Beklager om jeg er for nysgjerrig altså, og du trenger ikke svare. Har bare inntrykk av at du alltid skriver så ærlig og åpent her inne.

Anonymkode: dcca4...57d

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor kan du ikke si noe om det her? Beklager om jeg er for nysgjerrig altså, og du trenger ikke svare. Har bare inntrykk av at du alltid skriver så ærlig og åpent her inne.

Anonymkode: dcca4...57d

Jeg skriver åpent om ganske mye ja, men ikke alt. For eksempel har jeg aldri fortalt hvorfor jeg er på samfunnsstraff. Noen ting er bare alt for sårt og skamfult. Pluss at skulle det være noen som har kjent meg igjen her, så vil jeg ikke at de skal få vite om det. 

Også er det slik at jeg har blitt litt mer reservert for å slippe å bli så mye angrepet slik jeg ble før.

Endret av Glitter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...