Gå til innhold

Hvordan synes du dette forumet skal brukes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror ikke ts tok stor skade av denne tråden. Litt gøy og humor må vi ha. 

Anonymkode: ae55a...8f1

Jo, det er jeg enig i, og for meg er dere anonyme så å si like alle sammen... Jeg glemmer alltid å se på nummeret deres :) Og så lenge TS var med på spøken, stiller det seg jo annerledes... :) 

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

😁 absolutt. Jeg koste meg masse

Lurer litt på om det var deg jeg tullet med som anonym i en annen tråd også forleden. I så fall må vi ha ganske så lik humor 😁

Anonymkode: 4d665...7a2

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lurer litt på om det var deg jeg tullet med som anonym i en annen tråd også forleden. I så fall må vi ha ganske så lik humor 😁

Anonymkode: 4d665...7a2

🙊🙊 det er mulig. 

Annonse

AnonymBruker

Egentlig til hva som helst en lurer på eller vil diskutere.  Men jeg liker ikke at en ikke kan slette det en skriver hvis man vil det i ettertid,  og liker heller ikke at kan røpe nicket sitt om en ved et uhell glemte å sette det på anonymt, når man først har begynt å skrive anonymt og ønsker det.  Skal være veldig forsiktig med hva en skriver, i tilfelle en angrer i ettertid.

Anonymkode: 4ec66...26f

AnonymBruker

Egentlig til hva som helst en lurer på eller vil diskutere.  Men jeg liker ikke at en ikke kan slette det en skriver hvis man vil det i ettertid,  og liker heller ikke at kan røpe nicket sitt om en ved et uhell glemte å sette det på anonymt, når man først har begynt å skrive anonymt og ønsker det.  Skal være veldig forsiktig med hva en skriver, i tilfelle en angrer i ettertid.

Annonse

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg tenker at det kan bli veldig rotete om folk endrer på innlegg som er midt i en diskusjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...