Gå til innhold

Hjelper det å fõre ulver med bananer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

sånn at bestemor ikke skal bli spist opp av ulvene? Er litt bekymret for bestemoren min nå. Hun bor i et lite hus i skogen hvor det finnes en slem ulv. :(

Anonymkode: 69ed7...338

Nei men jeg har hørt at de liker godt epler. Uff da, men ulvene er reddere for mennesker. Hvorfra vet du at den er slem? 

Anonymkode: 308ec...2b3

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei men jeg har hørt at de liker godt epler. Uff da, men ulvene er reddere for mennesker. Hvorfra vet du at den er slem? 

Den sier mye yum yum yum, og så sikler den. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ok så referansen nå------

Men

Nei synes den sangen var en av de dårligste så langt.....

Anonymkode: fb698...776

Hehe, det er utrolig dårlige nivå på ESC-sanger generelt, men denne er bedre enn mye annet ræl. 

🎶 "Before that wolf eats my grandma, give that wolf a banana" 🎶

Yum, yum, yum 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hehe, det er utrolig dårlige nivå på ESC-sanger generelt, men denne er bedre enn mye annet ræl. 

🎶 "Before that wolf eats my grandma, give that wolf a banana" 🎶

Yum, yum, yum 

Alle har sin smak :) 

Hallas sin var min favoritt (om det er lov å si det på forumet her :P ), og ukraina hadde en catchy beat, resten av sangene forsvant fra hjernen min med en gang 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Alle har sin smak :) 

Hallas sin var min favoritt (om det er lov å si det på forumet her :P ), og ukraina hadde en catchy beat, resten av sangene forsvant fra hjernen min med en gang 

Tipper Ukraina får en god plassering pga sympatistemmer, men det blir feil for meg. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tipper Ukraina får en god plassering pga sympatistemmer, men det blir feil for meg. 

Ja det får de sikkert, men tipper de får en god plassering pga sangen også, og det blir rett for meg.

Annonse

Gjest saudade-
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har melodi grand prix gått av stabelen uten at jeg har fått det med meg? Jeg tipper Norge sin vinner

Det var første semifinale i dag, andre på torsdag og finale på lørdag

Norge gikk videre til finalen.

AnonymBruker
saudade- skrev (7 minutter siden):

Det var første semifinale i dag, andre på torsdag og finale på lørdag

Norge gikk videre til finalen.

Wow det er utrolig, hadde jeg aldri i min villeste fantasi kunne trodd 

Gjest saudade-
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei jeg synes låten er veldig rar. Ikke akkurat fin i mine ører 

Åja. Den er litt spesiell, jeg tenkte den nok kom videre, men er usikker på om jeg tror den kommer på topp ti i finalen.

AnonymBruker
saudade- skrev (1 minutt siden):

Åja. Den er litt spesiell, jeg tenkte den nok kom videre, men er usikker på om jeg tror den kommer på topp ti i finalen.

Liker du den? Jeg hørte den engang og fikk sjokk, men når den er kommet videre til finalen er jo det tipp topp. Kom England videre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...