Gå til innhold

Er dette sant eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Finnes det piller som tar ut sukkeret i kroppen?(ikke insulin) Hadde det ikke bare vært å gi de til noen som spiser mye sjokolade da så ble de tynne? Jeg forstår ikke at det finnes slike piller, noen som vet? Og det er vel ingenting som heter kreftprøve? Ikke i følge min lege kunne man se på blodprøver om man har kreft. Er lei av å bli løyet til men dette er vel for godt til å være sant? 

Anonymkode: bbbb8...328

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/466753-er-dette-sant-eller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Finnes det piller som tar ut sukkeret i kroppen?(ikke insulin) Hadde det ikke bare vært å gi de til noen som spiser mye sjokolade da så ble de tynne? Jeg forstår ikke at det finnes slike piller, noen som vet? Og det er vel ingenting som heter kreftprøve? Ikke i følge min lege kunne man se på blodprøver om man har kreft. Er lei av å bli løyet til men dette er vel for godt til å være sant? 

Det kommer an på hvilken kreft som skal undersøkes, ved noen kan en blodprøve gi identifikasjon på at det kan være kreft samt må en ta andre undersøkelser som klinisk sjekk, ultralyd, CT, MR, osv. Ikke hørt om piller som tar sukker ut av kroppen som ikke omhandler diabetes! 

Anonymkode: 8afef...17c

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kommer an på hvilken kreft som skal undersøkes, ved noen kan en blodprøve gi identifikasjon på at det kan være kreft samt må en ta andre undersøkelser som klinisk sjekk, ultralyd, CT, MR, osv. Ikke hørt om piller som tar sukker ut av kroppen som ikke omhandler diabetes! 

Fant denne: kreft, Blodprøve | Ny blodprøve kan avsløre nesten alle typer kreft (nettavisen.no)

Han har diabetes og tar tre sorter medisin som tar sukkeret ut av kroppen, har aldri hørt om det. + at han tar insulin. 

AnonymBruker
laban skrev (18 minutter siden):

Søk på "kreftmarkør", så finner du saklig informasjon om slike prøver. Men det må andre undersøkelser til også.

Ja det var det legen min sa at da ble det en masse undersøkelser å ta etter den blodprøven, men da er det vel mulig da? 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det var det legen min sa at da ble det en masse undersøkelser å ta etter den blodprøven, men da er det vel mulig da? 

Stort sett gir disse blodprøvene en indikasjon. Man kan nok få overraskelser "begge veier" når man går videre med målrettede undersøkelser. 

Annonse

AnonymBruker
laban skrev (2 minutter siden):

Stort sett gir disse blodprøvene en indikasjon. Man kan nok få overraskelser "begge veier" når man går videre med målrettede undersøkelser. 

Er det ikke identifikasjon? Er det et ord i det hele tatt…?? Haha… 

AnonymBruker
laban skrev (3 minutter siden):

Takk for svar, får se hva prøven viser da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...