Gå til innhold

Hva er vanlig behandling?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Anonym 2 skrev (10 minutter siden):

Ja, det var på grensen. Litt høyt overtrykk. Hun sa det var greit å sette meg på det, pga faren min sin historie. Jeg har sjekket det etterpå, da fikk jeg beskjed om at jeg måtte si i fra hvis jeg ble svimmel. Hadde fått litt for lavt trykk. Jeg står på minste styrke. Jeg har ikke hørt noe mer. Men hun sjekker vel blodtrykket når jeg er der. Farmoren min sto på en liten pille for høyt blodtrykk fra hun var på min alder til hun døde 97 år gammel. Hun var veldig sprek til hun var 96

Ja hun kontrollerer vel det når du er der, jeg har for lavt blodtrykk. Ingenting å gjøre med det. Håper du har like gode gener som din farmor da og lever like lenge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym 2
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja hun kontrollerer vel det når du er der, jeg har for lavt blodtrykk. Ingenting å gjøre med det. Håper du har like gode gener som din farmor da og lever like lenge :) 

Ja det hadde vært å håpe. Men jeg ligner litt mer på min mor. Hun er også en sprek og sunn dame, men har dessverre kreft i familien. Mormor  morfar og onkelen min døde av kreft. Til tross for sunn livsstil,  fikk hun kreft for noen år siden. Det ble bra, men så kom det tilbake. De har bare livsforlengende behandling å tilby. Hun har takket nei til det, da hun ble veldig dårlig av det. Hun er veldig sterk da, for hun har funnet et kosthold,  som ser ut som hun klarer å stoppe kreften  for øyeblikket. Hun takket nei for 1.5 år siden, og sist hun sjekket ct, fikk hun beskjed at kreftcellene hadde krympet. Jeg håper hun klarer å holde kreften unna lenge. Jeg er veldig imponert over henne. Hun har ingen smerter og klarer å ha en aktiv og fin hverdag. Hun er 78. Så jeg tenker kanskje at jeg kan arve den kreftgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Anonym 2 skrev (2 minutter siden):

Ja det hadde vært å håpe. Men jeg ligner litt mer på min mor. Hun er også en sprek og sunn dame, men har dessverre kreft i familien. Mormor  morfar og onkelen min døde av kreft. Til tross for sunn livsstil,  fikk hun kreft for noen år siden. Det ble bra, men så kom det tilbake. De har bare livsforlengende behandling å tilby. Hun har takket nei til det, da hun ble veldig dårlig av det. Hun er veldig sterk da, for hun har funnet et kosthold,  som ser ut som hun klarer å stoppe kreften  for øyeblikket. Hun takket nei for 1.5 år siden, og sist hun sjekket ct, fikk hun beskjed at kreftcellene hadde krympet. Jeg håper hun klarer å holde kreften unna lenge. Jeg er veldig imponert over henne. Hun har ingen smerter og klarer å ha en aktiv og fin hverdag. Hun er 78. Så jeg tenker kanskje at jeg kan arve den kreftgenen.

Den kreften er skummel men mange blir jo friske, min mor har også hatt kreft og ble frisk...hun er 80 år nå. Det er jo bra hun har funnet et kosthold som hjelper og ikke har smerter, håper du ikke får kreft. Det er jo så mye som kan ligge i gener, håper jeg har min bestemors gener som ble 93 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym 2
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Den kreften er skummel men mange blir jo friske, min mor har også hatt kreft og ble frisk...hun er 80 år nå. Det er jo bra hun har funnet et kosthold som hjelper og ikke har smerter, håper du ikke får kreft. Det er jo så mye som kan ligge i gener, håper jeg har min bestemors gener som ble 93 år. 

Ja, vi får håpe. Så fint at moren din ble frisk. Jeg håper moren min også blir det. Ja man vet aldri hvordan miks av gener man har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Anonym 2 skrev (2 minutter siden):

Ja, vi får håpe. Så fint at moren din ble frisk. Jeg håper moren min også blir det. Ja man vet aldri hvordan miks av gener man har fått.

Ja håper moren din blir frisk også ❤. Den er lunefull den kreften. Gener har vel noe med det psykiske å gjøre også? Alle mine søsken og jeg fikk dårlig psyke,vet ikke hvor det kommer fra. Man vet jo ikke hva som har vært tilbake i tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym 2
stjernestøv skrev (8 minutter siden):

Ja håper moren din blir frisk også ❤. Den er lunefull den kreften. Gener har vel noe med det psykiske å gjøre også? Alle mine søsken og jeg fikk dårlig psyke,vet ikke hvor det kommer fra. Man vet jo ikke hva som har vært tilbake i tid. 

Jeg vet ikke om noen i min familie med dårlig psyke, derfor var det veldig rart å plutselig i en alder av 45 å få en psykoselidelse. Jeg har heller aldri vært i psykiatrien før. Det er ingen i min familie som snakker om den sykdommen min heller, for det er ingen som vet noe om sånne sykdommer. Så akkurat det virker som litt tabu hos oss. Ingen av barna mine snakker om det heller. Ingen av dem sliter psykisk heller, som jeg vet.

Endret av Anonym 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Anonym 2 skrev (2 minutter siden):

Jeg vet ikke om noen i min familie med dårlig psyke, derfor var det veldig rart å plutselig i en alder av 45 å få en psykoselidelse. Jeg har heller aldri vært i psykiatrien før. Det er ingen i min familie som snakker om den sykdommen min heller, for det er ingen som vet noe om sånne sykdommer. Så akkurat det virker som litt tabu hos oss. 

Ja det var jo rart,husker bare min far snakket om at den og den slet med nervene. Det var jo ikke noe om hva det var,så det var tabu. Og han likte nok ikke at alle barna hans fikk nervetrøbbel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym 2
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ja det var jo rart,husker bare min far snakket om at den og den slet med nervene. Det var jo ikke noe om hva det var,så det var tabu. Og han likte nok ikke at alle barna hans fikk nervetrøbbel. 

Jeg må si at mine foreldre har ikke sagt at de ikke likte dette. Vi har et godt forhold. De sier at de er veldig stolt av meg og sånne ting, akkurat som før. Søsknene mine er også akkurat som før mot meg. Det er bare det at de ikke nevner sykdommen med et ord når vi møtes. De snakker om alt det vanlige,  akkurat som før. Det er litt rart, men jeg snakker ikke om det selv heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym 2
stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Ja det var jo rart,husker bare min far snakket om at den og den slet med nervene. Det var jo ikke noe om hva det var,så det var tabu. Og han likte nok ikke at alle barna hans fikk nervetrøbbel. 

Hvor mange søsken har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Anonym 2 skrev (4 minutter siden):

Jeg må si at mine foreldre har ikke sagt at de ikke likte dette. Vi har et godt forhold. De sier at de er veldig stolt av meg og sånne ting, akkurat som før. Søsknene mine er også akkurat som før mot meg. Det er bare det at de ikke nevner sykdommen med et ord når vi møtes. De snakker om alt det vanlige,  akkurat som før. Det er litt rart, men jeg snakker ikke om det selv heller da.

Det er bra det da og bra de er stolt over deg, min mor har aldri forstått min angst men hun tror på at jeg virkelig sliter. Hun syns det er synd da, jeg er så glad i min mor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Anonym 2 skrev (2 minutter siden):

Hvor mange søsken har du?

Hadde tre brødre, den ene døde. Hva med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym 2
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Det er bra det da og bra de er stolt over deg, min mor har aldri forstått min angst men hun tror på at jeg virkelig sliter. Hun syns det er synd da, jeg er så glad i min mor. 

Det er fint at du har godt forhold til din mor. Det er sikkert ikke så lett å forstå,  når man selv ikke sliter med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym 2
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Hadde tre brødre, den ene døde. Hva med deg? 

Jeg har en søster og en bror. Så trist at du har mistet en bror.

Endret av Anonym 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Anonym 2 skrev (1 minutt siden):

Det er fint at du har godt forhold til din mor. Det er sikkert ikke så lett å forstå,  når man selv ikke sliter med det. 

Hun har alltid vært så skjør, kan jo ikke annet enn å få medfølelse for det. Men skjør er jo ikke angst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym 2
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Hun har alltid vært så skjør, kan jo ikke annet enn å få medfølelse for det. Men skjør er jo ikke angst. 

Kan skjør gjøre sånn at barna kan få angst? Jeg er usikker på hva skjør er😊 En som ikke tåler så mye?

Endret av Anonym 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Anonym 2 skrev (Akkurat nå):

Kan skjør gjøre sånn at barna kan få angst? Jeg er usikker på hva skjør er😊 En som ikke tåler så mye?

Ja skjør er ofte underkuet og uten egen vilje, tok lett til tårene. Ja tror barn kan få angst av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonym 2 skrev (1 time siden):

Ja det hadde vært å håpe. Men jeg ligner litt mer på min mor. Hun er også en sprek og sunn dame, men har dessverre kreft i familien. Mormor  morfar og onkelen min døde av kreft. Til tross for sunn livsstil,  fikk hun kreft for noen år siden. Det ble bra, men så kom det tilbake. De har bare livsforlengende behandling å tilby. Hun har takket nei til det, da hun ble veldig dårlig av det. Hun er veldig sterk da, for hun har funnet et kosthold,  som ser ut som hun klarer å stoppe kreften  for øyeblikket. Hun takket nei for 1.5 år siden, og sist hun sjekket ct, fikk hun beskjed at kreftcellene hadde krympet. Jeg håper hun klarer å holde kreften unna lenge. Jeg er veldig imponert over henne. Hun har ingen smerter og klarer å ha en aktiv og fin hverdag. Hun er 78. Så jeg tenker kanskje at jeg kan arve den kreftgenen.

Hvilken type kosthold er det moren din holder seg til som hun mener hjelper til å å holde kreften borte?

Spør fordi jeg har en far i samme situasjon som din mor. 

Anonymkode: 3955a...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym 2
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvilken type kosthold er det moren din holder seg til som hun mener hjelper til å å holde kreften borte?

Spør fordi jeg har en far i samme situasjon som din mor. 

Anonymkode: 3955a...5c4

Hun fikk en bok som var skrevet av en lege som selv fikk bukspyttskjertelkreft. Hun har ikke den kreften. Han skrev om et kosthold som fikk han frisk. Jeg vet ikke helt detaljert. Men hun spiser ganske likt som lavkarbo. Hun spiser ikke mel, sukker, poteter, hun spiser egg i forskjellige former, fisk og grønnsaker som ikke er under jorden. Løk i alle former kan hun spiser, selv om den er under jorden. Jeg har sett at hun spiser spekemat. Er litt usikker på hvilken annen kjøtt hun kan spise. Det er veldig begrenset. Hun er nazi på å ikke få i seg sukker. Jeg er ikke sikker på hva den legen heter som skrev den boka, men jeg kan spørre henne hvis du vil. Boka er skrevet av Øyvind Torp og heter Selvforsvar mot kreft

 

 

R

Endret av Anonym 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym 2
Anonym 2 skrev (18 minutter siden):

Hun fikk en bok som var skrevet av en lege som selv fikk bukspyttskjertelkreft. Hun har ikke den kreften. Han skrev om et kosthold som fikk han frisk. Jeg vet ikke helt detaljert. Men hun spiser ganske likt som lavkarbo. Hun spiser ikke mel, sukker, poteter, hun spiser egg i forskjellige former, fisk og grønnsaker som ikke er under jorden. Løk i alle former kan hun spiser, selv om den er under jorden. Jeg har sett at hun spiser spekemat. Er litt usikker på hvilken annen kjøtt hun kan spise. Det er veldig begrenset. Hun er nazi på å ikke få i seg sukker. Jeg er ikke sikker på hva den legen heter som skrev den boka, men jeg kan spørre henne hvis du vil. Boka er skrevet av Øyvind Torp og heter Selvforsvar mot kreft

 

 

R

Ikke spekemat,  men spekeskinke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonym 2 skrev (13 minutter siden):

Ikke spekemat,  men spekeskinke. 

Takk skal du ha, da skal jeg se hvor jeg finner denne boken. 

Anonymkode: 3955a...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...