Gå til innhold

Pakke sykehusbag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slippers eller annet egnet fottøy. Noe som er lett å ta på når en skal badet osv.

Lesestoff! Mobillader, evnt lader og headsett til nettbrett, dersom du bruker det. Jeg ser endel film/serier om jeg orker. Pluss at jeg bruker headset med noice cancelling (stort med myke sånne puter rundt) dersom jeg har roomies som snorker mye 😅

Toalettveske med det jeg trenger. Jeg har med sjampo og balsam også, jeg liker ikke sykehusene sine.

Undertøy. Myke sokker. Behagelig nytt skift til hjemreise. 
En ekstra topp. En litt lang jakke jeg kan ta på om jeg sitter oppe, skal ned i kiosken e.l

Jeg bruker sykehusklær mens jeg er inne, før brukte jeg mer egne klær, nå bruker jeg bare eget undertøy. 

Skapene er ofte smale, det kan du jo ha i bakhodet når du pakker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/466795-pakke-sykehusbag/#findComment-4094612
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...