Gå til innhold

Veldig snørrete nese som har vart lenge nå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg er en jente på 14 år. For 3 uker siden ble jeg veldig forkjøla. Jeg begynte å både hoste og snørre. Halsen min ble veldig sår, og jeg tror aldri jeg har hatt så mye snørr i nesa før i hele mitt liv. Jeg var så sinnssykt snørrete! Jeg måtte snyte meg på papir hvert eneste minutt, så snørrete var jeg. Etter noen dager ble smertene i halsen borte, og formen min ble mye bedre. Jeg kunne besøke venninner og gjøre det jeg synes er gøy igjen. Men nesa, derimot, den har ikke blitt noe bedre i det hele tatt. Jeg er fortsatt like snørrete nå som da jeg var forkjøla. Jeg snørrer og snørrer hele tiden. Må snyte meg ofte, og uansett hvor mye jeg snyter meg så er jeg fortsatt like snørrete. Jeg snyter meg flere hundre ganger om dagen, og hver gang kommer det massevis av gult og grønt, slimete snørr på papiret. Ofte må jeg også bruke to eller flere papir under en snyterunde fordi jeg har så mye snørr i nesa at det ikke er plass til all snørret i et papir. Hva kan dette være? Jeg tok en koronatest da jeg ble forkjøla, men den var negativ. Hvorfor er jeg så snørrete hele tiden? Det har vart i 3 uker nå, og mamma sier at jeg bør ta en allergisjekk hos legen. Jeg tok nettopp et nærbilde rett inn i nesa mi med mobilen min. Eller, jeg ba mamma om å gjøre det. Hun holdt mobilen min mot undersiden av nesa mi og tok bildet mens jeg lente hodet mitt bakover. Jeg vil vise det bildet av inni nesa mi her, for kanskje det er noen leger som leser dette og kanskje kan se hva som feiler nesa mi når de ser bildet? Hvorfor er jeg konstant snørrete? Hilsen en 14 år gammel jente.

20220516_203060.jpg

Anonymkode: 02f4a...690

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...