Gå til innhold

Hvordan trives hjemme?

Anbefalte innlegg

Fru2020 skrev (1 time siden):

Jeg brukte lang tid på å bestemme meg for hvor jeg skulle engasjere meg. Overlegen på DPS snakket om det i flere år før jeg endelig følte meg klart for å bli frivillig. Det har virkelig gjort en forskjelli livet mitt.

Jeg vil helst ikke si hvor jeg har engasjert meg 😉

Har tro på at det har mye å si. Jeg får tenke litt på det. For min del står det mellom bipolarforeningen og mental helse. 

Fortsetter under...

lyseblå skrev (9 timer siden):

Har tro på at det har mye å si. Jeg får tenke litt på det. For min del står det mellom bipolarforeningen og mental helse. 

Det tror jeg er to gode organisasjoner å engasjere seg i. Kanskje greit å undersøke om de har lokalforeninger i området der du bor. Lettere å engasjere seg da.

AnonymBruker
Hurja skrev (På 30.5.2022 den 19.06):

De kom t o m frem til de samme trekkene (i tillegg til unnvikende pf) også. 
Jeg har gått i både individuell terapi og gruppeterapi. Terapi kombinert med jobb og trening i sosiale situasjoner har vært cluet for meg. Men jeg har stått på veldig selv, og jobbet veldig hardt. Anser meg selv som velfungerende i RL. 

Hvis du er velfungerende i rl så kvalifiserer du vel ikke for pf lengre? Vet ikke altså, bare trodde at de med pf hadde store vansker i sammen med andre. 

Anonymkode: 0d837...d5e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...