Gå til innhold

Etter regningene er betalt.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Inga-Astri skrev (På 24.5.2022 den 11.28):

Hvor mye er det vanlig og ha igjen når regningene er betalt til neste måned?

Det sier seg selv at det kommer jo helt an på hva man får inn og hvor mye man har i regninger. Ikke noe som er vanlig her vil jeg tro. Noen går i minus hver mnd, andre kan spare store summer.

Annonse

Inga-Astri skrev (4 minutter siden):

Hva er vanlig å ha i månedslønn etter skatt?

Jeg tror jeg, som nyutdannet sykepleier med turnusarbeid hadde 27 000 utbetalt etter skatt. Hvis jeg ikke husker helt feil da. 

Men nå på AAP pluss pensjon fra KLP så har jeg ca 17 000 utbetalt. Vet ikke hvordan det blir med uføretrygd. 

Det varierer altså veldig hva som er vanlig. 

Endret av Glitter
AnonymBruker
Inga-Astri skrev (21 minutter siden):

Hva er vanlig å ha i månedslønn etter skatt?

Det varierer jo også fra person til person. Det kommer an på hvilken type jobb man har, hvilken utdannelse, hvor mye ansiennitet man har, osv. 

Anonymkode: d0233...e76

AnonymBruker
Inga-Astri skrev (25 minutter siden):

ja  men gjennomsnittet?

https://www.ssb.no/97014/median-inntekt-etter-skatt-etter-fylke-og-husholdningstype.kroner

Fant denne til deg. Kanskje kan den hjelpe deg nærmere et svar. Jeg finner dog ikke ut hvilket år denne tabellen ble laget. 

Gjest Inga-Astri
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

https://www.ssb.no/97014/median-inntekt-etter-skatt-etter-fylke-og-husholdningstype.kroner

Fant denne til deg. Kanskje kan den hjelpe deg nærmere et svar. Jeg finner dog ikke ut hvilket år denne tabellen ble laget. 

takk skal du ha veldig snilt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...