Anonym_5-3 Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 (endret) Når man opplever en del bivirkninger i starten med ny medisin, hvor lang tid vil det ta før disse gir seg? Jeg har brukt Truxal i tre netter - og opplever nå et enormt matkick / ulvehunger, samt at jeg er veldig sløv og svimmel. Er litt vanskelig å jobbe i denne tilstanden... Kan dette være forbigående bivirkninger? Hvor lenge vil det isåfall ta før det går over? Ved oppstart av ny antipsykotika - hvor lang tid bør man la det gå med fæle bivirkninger, før man evt. må be om å prøve noe annet? Om dette bare er oppstartsproblemer er det jo en ting, men om det fortsetter vil jeg ønske å bytte til noe annet. Særlig dette matkicket, har vært ekstremt de siste dagene.. PS: Jeg bruker medisinen for søvn, en relativt liten dose (45 mg på kvelden). Tar den 1-2 timer før leggetid. Sover nå godt gjennom natta, men synes det tar lang tid å sovne (ligger i senga over 1 time før jeg sovner....) PS. Jeg hadde en annen tråd om Truxal, men det gjaldt noe litt annet, så jeg prøver igjen Er inne i en travel periode på jobb etc., så jeg er litt utålmodig på å få det bedre. Endret 27. mai 2022 av Anonym_5-3 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/466948-oppstartsproblemer-antipsykotika-truxal/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.