Gå til innhold

Hva gjør dere når.....


lissy

Anbefalte innlegg

Kjære alle her inne

Jeg trenger litt hjelp til å takle de vonde tankene som kommer når jeg skal sove.

Selvom det er nå to år siden prinsen vår døde, så presser bildene seg frem, og jeg prøver å presse dem tilbake.

Det ene bildet følger det andre- fra den deilige tiden sammen, sykdommen og panikken, og alle timene på sykehuset hvor det løp mange mange leger rundt midt på natten for å holde liv i gutten vår.

-og til slutt det ubegripelige sekundet hvor han ikke lengre var hos oss.

Mamma sa "jeg er så glad for at dere har lagt dette bak dere"

-jeg orker ikke fortelle hvordan det egentlig er.Det er akkurat som om deres generasjon tror det er usunt å drive å snakke om døden.-de glemte tilogmed bursdagen hans.

Vi sliter nok alle med disse tankene som blir så angstfulle om kvelden, kanskje dere ville dele noen erfaringer med meg om hvordan dere kommer dere igjennom nettene..

Mange klemmer til dere alle-Lissy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I spesiellt tunge tider ber jeg rett og slett legen min om sovetabletter. Behovet for det er ikke så stort, så det er ikke noe problem, men jeg opplever fortsatt etter 4 år netter der minnesbildene blir så sterke at mine reaksjoner grenser til angstanfall. Sovetabletter roer nettene, og gjør etterpå hverdagen lettere å komme igjennom.

Det hjelper ingen at jeg blir utslitt av lange perioder med søvnmangel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Les svaret mitt i nytt innlegg lørdag. Og Lissy - du har helt rett. ALLE sliter med dette. Tenker forresten mye på deg i det siste spesielt. Har noe hendt ?

Klem og kooz fra

Bitten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...