Gå til innhold

Opererer du med flere brukere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Like Utfall

* Grunnet spam og lignende, er det kun lov med én enkelt bruker her inne. Ved inaktivitet over to år kan vi slette brukere uten varsel for å frigjøre brukernavn.

Tror jeg skal be dem om å frigjøre et brukernavn jeg har hatt lyst på, merkelig regel, men om noen gamle kjenninger står opp fra de døde så er det mulig det ikke er et spøkelse eller religiøst mirakel men bare admins som troller og ga bort det inaktive navnet 😅

Men, fra alvor til spøk, jeg følger alle lover og regler alltid, for det er viktig å adlyde de med makt, slik at en får asiatiske tilstander. Asia er jo et fint sted, og berikende. Vi ser også inspirasjon fra slikt i Norge med vaksine pass etc. Veldig bra!

Endret av Like Utfall
AnonymBruker skrev (1 time siden):

På forumet her?

Anonymkode: 198a7...6b6

Nei, det er alt for tungvindt og jeg hadde bare outet meg selv uansett. Skriver heller ikke noe ikke kan stå for under mitt vanlige nick. :) Men før i tiden da vi kunne velge nick for hvert enkelt innlegg, så hendte det jo at man tok et enkelt nick om det var noe spesielt man ville skrive om.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...