Gå til innhold

Hvor mange par sko har dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er skikkelig forsiktig økonomisk. Men i dag kjøpte jeg et ekstra skopar for ca 900 kr. Jeg har kun to par sko som jeg bytter i å gå i.  Men snart er det 3 par hos meg. Synes det er greit for her brukes de samme skoene til både jobb, trening og alt. Hehe høres sikkert ikke bra ut. 😅 Vasker de i vaskemaskin innimellom. 

Hva med dere? :)

Anonymkode: cb7a8...df4

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/467044-hvor-mange-par-sko-har-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har også bare tre par sko jeg bruker aktivt.

- Ett par tursko
- Ett par behagelige sko som ser ok ut som jeg bruker på jobb og ellers når jeg skal på ærend, besøk osv.
- Ett par svarte skoletter som jeg bruker når jeg kler meg opp

Anonymkode: c77b3...5e1

AnonymBruker
Ekstra skrev (10 minutter siden):

Jeg har en helt uhorvelig mengde sko og støvler, sikkert flere dusin par, særlig om man om man inkluderer sport og friluftsliv. «Problemet» når man har mye er jo at man aldri nesten sliter ut og kvitter seg med noe, slik at mengden bare øker 🫣.

Luksusproblem! 

Anonymkode: 1a8d2...6ab

AnonymBruker

Trettifem til førti med støvlettene og sommersko, sandalene mine tenker jeg. Har ikke helt oversikt over antallet. Og pumpsene og slikt. Har kjøpt noen av de veldig pent brukt. Eller på salg og over mange år, kaster sjelden sko egentlig, men ja det er altfor mange da. 

Anonymkode: 17eee...e9c

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er skikkelig forsiktig økonomisk. Men i dag kjøpte jeg et ekstra skopar for ca 900 kr. Jeg har kun to par sko som jeg bytter i å gå i.  Men snart er det 3 par hos meg. Synes det er greit for her brukes de samme skoene til både jobb, trening og alt. Hehe høres sikkert ikke bra ut. 😅 Vasker de i vaskemaskin innimellom. 

Hva med dere? :)

Du mener ikke at 3 par sko er alt du har inkl. vintersko og alt?

Jeg tør ikke tenke på hvor mange par jeg har. Har lite pensko, der er jeg analfabet så jeg tror jeg har to par, men utover det har jeg ørten par joggesko både med og uten pigg (mange så nedslitte at de er degraderte til tursko eller hagesko), støvler, flere sett vintersko, flere par skisko, vanlige fritidssko, flere par fjellsko, sandaler til sommerbruk, sandaler jeg bruker på jobb (blir alt for tett å bruke vanlige sko inne hele dagen) osv osv osv.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har også bare tre par sko jeg bruker aktivt.

- Ett par tursko
- Ett par behagelige sko som ser ok ut som jeg bruker på jobb og ellers når jeg skal på ærend, besøk osv.
- Ett par svarte skoletter som jeg bruker når jeg kler meg opp

Anonymkode: c77b3...5e1

Godt at det ikke bare er meg s om har få skopar. Jeg har to par, snart 3. Bestillte noen for å ha noen ekstra. Føler at jeg kun går i det samme hele tiden. Går med begge parene på jobben, trener og alt. Hehe burde jo hatt egne til løping foreks. Men har ikke giddet å bruke mye penger på sko. 

Mine tre par sko koster ca 4000 kr tilsammen.  

AnonymBruker
Lillemus skrev (2 timer siden):

Jeg tør ikke tenke på hvor mange par jeg har. Har lite pensko, der er jeg analfabet så jeg tror jeg har to par, men utover det har jeg ørten par joggesko både med og uten pigg (mange så nedslitte at de er degraderte til tursko eller hagesko), støvler, flere sett vintersko, flere par skisko, vanlige fritidssko, flere par fjellsko, sandaler til sommerbruk, sandaler jeg bruker på jobb (blir alt for tett å bruke vanlige sko inne hele dagen) osv osv osv.

Jo jeg mener det. Hehe. To av parene tåler fuktighet og kan brukes hele året  😆

AnonymBruker

Der sa du noe. Vurderer faktisk om jeg skulle kjøpt noen sandaler til jobb. Mye bedre å bruke i mange timer på jobb. 

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jo jeg mener det. Hehe. To av parene tåler fuktighet og kan brukes hele året  😆

Du bor på et sted med lite variasjoner mellom sommer og vinter da? Her varierer det jo fra -25 og masse snø, vi pøsregn til +25 og strålende sol. Klarer seg ikke med 3 par sko da.

Annonse

AnonymBruker
påskelilje skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke at det går an å klare seg med så få sko!

Hehe jeg venter nå et par sko i posten. Snart 3 par. Men jeg bør nok forsøke å skaffe meg flere sko etterhvert. Skal kjøpe noen nye sko til vinteren. Gode vintersko :)

Lillemus skrev (1 time siden):

Du bor på et sted med lite variasjoner mellom sommer og vinter da? Her varierer det jo fra -25 og masse snø, vi pøsregn til +25 og strålende sol. Klarer seg ikke med 3 par sko da.

Jeg skal kjøpe nye sko til vinteren. Er jo herlig å ha sko tilegnet vinter. :D

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Godt at det ikke bare er meg s om har få skopar. Jeg har to par, snart 3. Bestillte noen for å ha noen ekstra. Føler at jeg kun går i det samme hele tiden. Går med begge parene på jobben, trener og alt. Hehe burde jo hatt egne til løping foreks. Men har ikke giddet å bruke mye penger på sko. 

Mine tre par sko koster ca 4000 kr tilsammen.  

Herlighet, skoene må vel bli svette og ekle når du bruker samme par til jobb, trening og fritid??😵💫 Hva med pensko, eller sandaler, har du ikke det heller?

Jeg har sikkert mer enn 20 par, inkl. jobbsko, treningssko, tursko, fritidssko/sneakers, fjellstøvler, varme vintersko/støvletter, støvler, skoletter, finsko, sandaler, slippers.

Anonymkode: 86f15...a51

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 time siden):

Hvilke prisklasse kjøper du sko i? Jeg pleier å kjøpe fra 900 kr til rundt 1700 kr maks per skopar. Dyrt med sko. Men viktig med godt skotøy  :)

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herlighet, skoene må vel bli svette og ekle når du bruker samme par til jobb, trening og fritid??😵💫 Hva med pensko, eller sandaler, har du ikke det heller?

Jeg har sikkert mer enn 20 par, inkl. jobbsko, treningssko, tursko, fritidssko/sneakers, fjellstøvler, varme vintersko/støvletter, støvler, skoletter, finsko, sandaler, slippers.

Anonymkode: 86f15...a51

Det høres ekkelt ut. Men det lukter ikke dårlig av skoene 😅

AnonymBruker

Når jeg kommer på det så har jeg et par gamle tunge vintersko som jeg ikke liker å gå med itillegg. Pleier ikke å bruke de. Har et par sandaler men de glipper av foten veldig lett. Itillegg nå 3 par joggesko som kan brukes til jogging,  jobb osv. Skal vaske de to gamle parene og finne ut hva jeg skal bruke hvor  :)

Dyrt med sko og vil helst ikke bruke penger på nye sko  :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...