Gå til innhold

Hvor mange par sko har dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvilke prisklasse kjøper du sko i? Jeg pleier å kjøpe fra 900 kr til rundt 1700 kr maks per skopar. Dyrt med sko. Men viktig med godt skotøy  :)

Anonymkode: cb7a8...df4

Jeg prøver gjerne å følge med når det er salg på Eurosko f.eks., det var 3 par til prisen for 2 for en tid siden og da kjøpte jeg 6 par, trengte to par nye jobbsandaler da + 2 par vanlige fritidssko, ett par fjellsko til meg og ett par fjellsko til mannen. De dyreste skoene mine er selskinnsstøvlettene, men jeg fryser så innmari på føttene om vinteren at de tok jeg meg råd til. Ellers ligger det på 500-1500,- tenker jeg. Billige sko som ikke er gode på foten er det ingen vits å  bruke penger på for de vil ikke bli brukt uansett.

AnonymBruker
Marye skrev (4 timer siden):

Jeg har 3 par sko pga flytting og gitt til ukrainske flyktninger

Jeg kjenner noen som kun har to par sko. Høres lite ut men det handler om prioritering også. Sko kan koste litt. Spesielt hvis de skal være gode å gå i. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Herlighet, skoene må vel bli svette og ekle når du bruker samme par til jobb, trening og fritid??😵💫 Hva med pensko, eller sandaler, har du ikke det heller?

Anonymkode: 86f15...a51

For å svare for min del, jeg har "sko-deo" som jeg kjøper på apoteket. Sprayer skoene etter hver gang jeg bruker dem, så de er luktfri.

Anonymkode: c77b3...5e1

Ikkeanonymnok
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

For å svare for min del, jeg har "sko-deo" som jeg kjøper på apoteket. Sprayer skoene etter hver gang jeg bruker dem, så de er luktfri.

Anonymkode: c77b3...5e1

Blir ikke det som å bruke deo men la være å dusje? Selvom du sprayer skoene så vil det fortsatt være fotsvette der. 

For å si det sånn, jeg har minst to par sko/støvler til all slags vær. Eller, det var litt løgn egentlig. Jeg har bare ett par joggesko uten membran. Så har jeg et par dr. Martens som jeg bruker når jeg må se litt ordentlig ut og et par pensko som er ca 20 år gamle. Jeg tipper jeg kanskje har rundt 20 par totalt, men jeg aner ikke. Så lenge alle blir brukt, har jeg jo bruk for dem, så da spiller det egentlig ingen rolle hvor mange det er. De blir brukt til de er ødelagt.

Annonse

AnonymBruker
Inga-Astri skrev (7 timer siden):

1. det er ikke det samme. 2. ikke alle svetter i skoene 

Jeg tror det er veldig ulikt hvordan folk svetter i sko ja. 

Uansett så blir det nok det samme om man bruker et par sko lenge  tiltross for at man har mange par stående.  Jeg pleier å skifte ut skoene til nye etter ett år. 

Jeg pleier å vaske skoene innimellom. 

AnonymBruker
Inga-Astri skrev (7 timer siden):

1. det er ikke det samme. 2. ikke alle svetter i skoene 

Bruker man et par sko til de blir ødelagt så har man nok svettet i de like mye som en som bruker samme paret til det meste. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...