Gå til innhold

Oppvaskmaskin og dobørste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (13 minutter siden):

Du tuller nå?

Det er vel ca. 20 år siden dette ble tatt opp første gangen her inne. ;) Om det var noe mer seriøst da enn nå husker jeg ikke, men jeg ville ikke tatt det seriøst nei. Og det finnes vel heller ikke oppvaskmaskiner med kokvask?

AnonymBruker
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Det er vel ca. 20 år siden dette ble tatt opp første gangen her inne. ;) Om det var noe mer seriøst da enn nå husker jeg ikke, men jeg ville ikke tatt det seriøst nei. Og det finnes vel heller ikke oppvaskmaskiner med kokvask?

Er svaret nei? I oppvaskmaskinen kan den kokes på 90 grader. Funker det?

Anonymkode: 7fda8...ca0

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei jeg skulle ikke hatt noe annet inni der selvsagt 

Høres litt risikabelt ut, men hvem vet 😛 

Var et par som svarte at de tok den i oppvaskmaskinen her, men minst 1 av dem trollet, så hvem vet :P 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1519858-hvordan-gjør-dere-dobørsten-deres-gyldene-ren

Jeg ville nok ikke gjort det ;) 

Anonymkode: efaaf...d10

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er svaret nei? I oppvaskmaskinen kan den kokes på 90 grader. Funker det?

Jeg hadde nok ikke gjort det nei, fyll heller beholderen kosten står i med klorvann og la den stå der en stund. :)

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det er jo kokevask program og i stedet for og kjøpe ny kan jeg ta den inn i oppvaskmaskinen? 

Har altfor god hukommelse når det gjelder helt uvesentlige ting. Dette spørsmålet har vært stilt her for mange år siden, og jeg gjetter det var deg. Evt kom du på tråden (som ble lang), og tenkte å skape litt liv med samme spørsmålet.

AnonymBruker
Ekstra skrev (7 minutter siden):

Har altfor god hukommelse når det gjelder helt uvesentlige ting. Dette spørsmålet har vært stilt her for mange år siden, og jeg gjetter det var deg. Evt kom du på tråden (som ble lang), og tenkte å skape litt liv med samme spørsmålet.

Kan gode hende andre har spurt om det sammen men jeg har ikke spurt om det før. Jeg er har heller ikke vært her år. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...