Gå til innhold

mister jeg melka?


tingelinn

Anbefalte innlegg

Er litt stressa nå - har ammet hver time i et døgn og det ser ikke ut til å hjelpe særlig:( Mister jeg melka sånn uten videre? Hva kan hjelpe da?

Simon er 2,5 mnd. gammel og jeg har ikek fått tilbake mensen enda - kan det være den som kommer? Eller er det fordi jeg er sliten og har vondt i bekkenet? Hadde aldri dette problemet med storesøsteren, men nå lurer ejg seriøst på hva jeg skal gjøre. Drikker masse, har forsøkt å hvile (i den grad man kan det med baby hengende i puppen og toåring i huset) og har som sagt ammet fra begge sider hver time i et døgn.

Hjeeeeelp! Gode råd fra noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, ville tro at du er inne i en økeperiode ? Dette tar gjerne mer enn ett døgn, mer sannsynlig tre-fire sånne hektiske døgn. Så hold ut! Og hvil deg mest mulig, pass på at du spiser godt og sunt og regelmessig, drikk rikelig med vann og prøv ammete fra apoteket.

Føler med deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ville tro at du er inne i en økeperiode ? Dette tar gjerne mer enn ett døgn, mer sannsynlig tre-fire sånne hektiske døgn. Så hold ut! Og hvil deg mest mulig, pass på at du spiser godt og sunt og regelmessig, drikk rikelig med vann og prøv ammete fra apoteket.

Føler med deg....

Takkfor svar:) Tre - fire sånne døgn (pes)? Ja, ja... da er det bare å bite tenna sammen tror jeg. Håper det ordner seg av selg selv da. Rart allikevel, storesøsteren hadde også økedager i ny og ne men aldri så ekstremt som dette... Men babyer er jo forskjellige da, og Simon er vanligvis så rolig og fornøyd så forskjellen blir så enorm når han plutselig bare henger i puppen og ikke vil sove eller noe som helst! Men jeg MÅ sove snart kjenner jeg, så hvis ikke der roer seg innen i kveld får pappa`n trå til med flaske (har heldigvis endel morsmelk i fryser`n)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...