Gå til innhold

Legger man på seg av abilify i seg selv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hurja
Vendi skrev (8 minutter siden):

Nei, tror ingen legger på seg av medisiner i seg selv. Det er den evt økte matlysten som noen medisiner kan gi, og det at man gir etter for den, som gjør at man legger på seg. 

Her satte du ord på det jeg også har tenkt men ikke klart å formulere på en forståelig måte :)  

snusmumeriken96
Vendi skrev (1 time siden):

Nei, tror ingen legger på seg av medisiner i seg selv. Det er den evt økte matlysten som noen medisiner kan gi, og det at man gir etter for den, som gjør at man legger på seg. 

Takk. Har ei venninne som mener det motsatte da. Hun har gått på den da med injeksjon, vil si 300 mg i måneden som tilsvarer 10 mg tablett om dagen og hun gar gått opp nesten 10 kg på et halvt år.... hun sier nei ikke bruk den, men jeg vil ikke si jeg opplever det likt som henne da.  Har prøvd litt noen måneder i fjord og gikk ikke opp noe. Hun sier det er pille i seg selv , at hun nesten ikke spiser noe, men jeg lurer på om hun spiser mye.... usikker på om jeg kan tro på henne.

Annonse

Gjest Vendi
snusmumeriken96 skrev (41 minutter siden):

Hun har gått på den da med injeksjon, vil si 300 mg i måneden som tilsvarer 10 mg tablett om dagen og hun gar gått opp nesten 10 kg på et halvt år..

Det er mulig det er annerledes når det er injeksjoner, men det vet jeg ingenting om. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...