Gå til innhold

Skal du reise på ferie i år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
cilie skrev (2 timer siden):

«Sydenferie» er helt topp, spør du meg! Har nettopp hatt flere nydelige dager på hytta til opphavet - og har null problem med å bare sole meg og se på vakker skjærgård. Det samme med en uke på solseng på et fint «sydensted.» Helst privat strand og barnefritt. Hadde jeg ikke vært så ulekker som jeg nå er i bikini, hadde jeg bestilt meg tur. Så foreløpig blir sommeren ikke til «syden», dessverre. 

Du har klaget på vekta i alle alle år, men gjør ikke noe med det?

Anonymkode: 779fc...fc4

Fortsetter under...

Nicklusheletida
cilie skrev (7 timer siden):

«Sydenferie» er helt topp, spør du meg! Har nettopp hatt flere nydelige dager på hytta til opphavet - og har null problem med å bare sole meg og se på vakker skjærgård. Det samme med en uke på solseng på et fint «sydensted.» Helst privat strand og barnefritt. Hadde jeg ikke vært så ulekker som jeg nå er i bikini, hadde jeg bestilt meg tur. Så foreløpig blir sommeren ikke til «syden», dessverre. 

Jeg var i Dubrovnik med de to eldste mine i september i fjor, men jeg blir så rastløs av å ligge på stranda. Mens de lå der og brunet seg, brukte jeg heller dagene til å tusle mye rundt alene for å se meg omkring. Får jo dessuten rynker av soling 😀

Nicklusheletida
Kayia skrev (5 timer siden):

Som bl.a Lillemus, Kupton, Påskelilje, Ekstra, Cilie, Nicklusheletiden, Vendi, IkkeAnonymNok, Hurja, et par anonyme og meg da. Ha en fin ferie da du :) 

Jeg er ikke hjemme når jeg er på hytta , men skulle gjerne ha bodd der hele tiden :) Det får bli når jeg en gang blir pensjonist. Da skal vi " bo " der. 

Nicklusheletida skrev (4 timer siden):

Jeg er ikke hjemme når jeg er på hytta , men skulle gjerne ha bodd der hele tiden :) Det får bli når jeg en gang blir pensjonist. Da skal vi " bo " der. 

Vi kommer nok også til å være mer på hytta når vi blir pensjonister, men kommer på ingen måte til å "bo" der, til det er den for spartansk tross alt. :) Dessuten har jeg jo drivhuset mitt og kjøkkenhagen her hjemme og det må jo passes om sommeren også. Men at det blir lettere å dra på hytta å være noen dager er det jo ingen tvil om og det ser vi frem til.

Annonse

Nicklusheletida
Lillemus skrev (7 minutter siden):

Vi kommer nok også til å være mer på hytta når vi blir pensjonister, men kommer på ingen måte til å "bo" der, til det er den for spartansk tross alt. :) Dessuten har jeg jo drivhuset mitt og kjøkkenhagen her hjemme og det må jo passes om sommeren også. Men at det blir lettere å dra på hytta å være noen dager er det jo ingen tvil om og det ser vi frem til.

Vi har mer luxus og mye større plass på hytta enn hjemme . Den er dessuten helt ny, så klarer fint å bo der i lengre tid. 2 etasjer, 4 soverom og 2 bad. Skryter fælt nå, men elsker hytta vår:) Beste investeringen vi har gjort :) Jeg har litt hyttekontor innimellom. 

Drivhus og kjøkkenhage høres trivelig ut :). 

kupton skrev (7 timer siden):

Nei, nettopp derfor skal jeg dit 🙂

Akkurat som hos oss! Vi skal til vårt lille favorittsted i Sverige og der skjer det ingen verdens ting og det er så deilig! :D Bare senke skuldrene, ta livet med ro, kanskje bade litt om vannet er varmt nok, rusle rundt i småbyen og spise is på isbaren vi alltid er innom. Mmmm....! ❤️ 

Nicklusheletida skrev (13 timer siden):

Jeg var i Dubrovnik med de to eldste mine i september i fjor, men jeg blir så rastløs av å ligge på stranda. Mens de lå der og brunet seg, brukte jeg heller dagene til å tusle mye rundt alene for å se meg omkring. Får jo dessuten rynker av soling 😀

Ja, min overdrevne soling oppigjennom viser seg nå dessverre. Jeg synes imidlertid det er så velvære m sol og bad. Men jeg elsker det året rundt da. Gjerne solkrok og havutsikt i januar feks. 

Lillemus skrev (20 minutter siden):

Akkurat som hos oss! Vi skal til vårt lille favorittsted i Sverige og der skjer det ingen verdens ting og det er så deilig! :D Bare senke skuldrene, ta livet med ro, kanskje bade litt om vannet er varmt nok, rusle rundt i småbyen og spise is på isbaren vi alltid er innom. Mmmm....! ❤️ 

Skal du til svenskekysten, må du bade! - Vannet er varmt nok :) 

Annonse

Gjest Vendi
Othea skrev (23 minutter siden):

Skal bare være hjemme. Har ingen å reise på ferie med.

Hvis det er det største argumentet ditt for å ikke dra på ferie, vil jeg bare minne deg på at det går helt fint an å feriere aleine også. Du trenger ikke å dra så langt eller være så lenge borte heller, hvis ikke du ønsker det. Hva med et par tre dager på hotell et sted i nærheten hvor du kan unne deg litt ekstra kos? Låne hytta til en bekjent i noen dager?

Hvis du vil reise "ordentlig" avgårde er det jo ingenting i veien for at du kan bestille deg en flytur/togtur/busstur til steder i Norge eller utenfor Norge. Det er mange muligheter, og jeg vet det er flere som reiser aleine.  

Uansett ligger jo verden åpen for deg. Var jeg deg ville jeg prøvd å unne meg å dra avgårde litt av og til, se alt jeg ville se, og rett og slett oppleve verden. Jeg synes det er mange spennende og interessante steder og ting å oppleve. Miljøforandring er jo også bare sunt, og kanskje kan du også møte noen hyggelige mennesker på din vei. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...