Gå til innhold

Å gå rundt med hudormer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skikkelig stygt og ekkelt. Jeg tar de jeg klarer å se og nå, men ryggen min klarer jeg jo ikke å ta. Har ikke mange heldigvis, men det er tre stk jeg vil ha bort på ryggen. Hva gjør andre med dette? Bestiller time hos hudlege som kan fjerne dem ved jevne mellomrom eller går med dem? Jeg synes ikke jeg kan gå lettkledd med bar rygg i sommer på grunn av dette. 

Anonymkode: 04655...2e2

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/467334-%C3%A5-g%C3%A5-rundt-med-hudormer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skikkelig stygt og ekkelt. Jeg tar de jeg klarer å se og nå, men ryggen min klarer jeg jo ikke å ta. Har ikke mange heldigvis, men det er tre stk jeg vil ha bort på ryggen. Hva gjør andre med dette? Bestiller time hos hudlege som kan fjerne dem ved jevne mellomrom eller går med dem? Jeg synes ikke jeg kan gå lettkledd med bar rygg i sommer på grunn av dette. 

Anonymkode: 04655...2e2

De jeg ikke rekker selv fikk jeg tidligere søstra mi til å ta, hun elsket det. Nå er ikke vi naboer lengre så da har mannen tatt seg av dem, men han er ikke like flink. Nå har endelig datra fått dilla på å skvise (etter å ha sett alle sesongene av Dr. Pimple-popper) så om hun er til stede (hun bor ikke hjemme lenger) så får hun oppdraget. Ellers ser jeg dem jo ikke og vet ikke om dem og driter i det. Det er jo ikke store, gule kviser det er snakk om, men små, svarte prikker som tross alt ikke er såååå synlige. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...