Gå til innhold

Skal vi snakke om sommerdyner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Ekstra skrev (2 minutter siden):

Pussig hvordan man er tilpasningsdyktig som ung. Jeg delte 90 cm-seng med en eks et år eller to. Nå vil jeg helst ha 180 cm - og gjerne 210 lang.

Det kommer sikkert an på hvordan man sover også, funker nok for de som ligger i ro hele natten. Jeg ligger på tvers og kan havne på andre siden Ila natten…. Sover tungt og urolig antagelig. 

Anonymkode: 05778...26b

Fortsetter under...

påskelilje skrev (29 minutter siden):

Haha 😁 Vi sov stort sett sammen på ei enkeltseng de to første årene 😳 så da vi kjøpte 120 seng, føkte vi at vi hadde Den digre senga! Hadde den til jeg var gravid m eldstemann, da fikk vi 150 seng. Lå altså 7 år i smal seng 😁😁😁 Nå har vi 180, og synes det er akkurat passe.

Har ikke hatt dobbeltdyne da, unntatt noen ganger hos svigers de første årene!

Hehe oi ja det var jammen ikke verst! 

Man blir jo vant med ting. 

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Lå dere i 1.20 seng to voksne mennesker? Hvordan fikk dere sove? Må jo ha ligget klistret inn til hverandre

Ja, og han er 196 cm og veide 110 kg. 😛 Så mye plass var det ikke. 

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det kommer sikkert an på hvordan man sover også, funker nok for de som ligger i ro hele natten. Jeg ligger på tvers og kan havne på andre siden Ila natten…. Sover tungt og urolig antagelig. 

Vi har 120 seng på hytta og det går såvidt, jeg ligger innerst mot veggen og det hender seg jeg får et kne i baken i løpet av natta ja. ;) Hjemme har vi 150-seng med plass på begge sider, men mannen ligger ganske urolig til tider så det hender jeg har 40 cm og han 110... En gang jeg dyttet i ham for å få plass protesterte han vilt i søvne og påsto at han lå helt på kanten - "Nei, det gjør du ikke! Jeg ligger på kanten, du har en meter ekstra på siden din!" Han flyttet seg i halvsøvne da og lo godt neste morgen da jeg fortalte det. Nå i varmen har han en tendens til å slenge dyna si bort til meg - takk for den! Jeg trenger virkelig ikke to dyner i varmen!

Endret av Lillemus
AnonymBruker
Lillemus skrev (18 minutter siden):

Vi har 120 seng på hytta og det går såvidt, jeg ligger innerst mot veggen og det hender seg jeg får et kne i baken i løpet av natta ja. ;) Hjemme har vi 150-seng med plass på begge sider, men mannen ligger ganske urolig til tider så det hender jeg har 40 cm og han 110... En gang jeg dyttet i ham for å få plass protesterte han vilt i søvne og påsto at han lå helt på kanten - "Nei, det gjør du ikke! Jeg ligger på kanten, du har en meter ekstra på siden din!" Han flyttet seg i halvsøvne da og lo godt neste morgen da jeg fortalte det. Nå i varmen har han en tendens til å slenge dyna si bort til meg - takk for den! Jeg trenger virkelig ikke to dyner i varmen!

Den der tror jeg er kjent for mange. Det pleier og være en type som sover rolig og en som sover urolig 

Lillemus skrev (19 minutter siden):

Jøss det er jo litt slitsomt da. 😅 Min eks snorket noe helt vilt, det var virkelig forferdelig. Så til slutt tok han snorkeoperasjon. Ble et helt nytt liv det.

Annonse

Glitter skrev (2 timer siden):

Jøss det er jo litt slitsomt da. 😅 Min eks snorket noe helt vilt, det var virkelig forferdelig. Så til slutt tok han snorkeoperasjon. Ble et helt nytt liv det.

Han snorker heldigvis fint lite etter at vi begynte å spise lavkarbo, men kan være noe urolig i søvne. Jeg liker det, synes det er koselig og savner det om vi ikke deler seng en natt. ❤️

Lillemus skrev (29 minutter siden):

Han snorker heldigvis fint lite etter at vi begynte å spise lavkarbo, men kan være noe urolig i søvne. Jeg liker det, synes det er koselig og savner det om vi ikke deler seng en natt. ❤️

Såpass. Jeg er veldig følsom for støy og mistet nattesøvnen min av det. 

Veldig koselig at du liker det da. ❤

Lillemus skrev (På 2.7.2022 den 12.26):

Her var det også 120-seng på hytta da jeg ble kjent med mannen min, og den sto også inntil veggen. Jeg fikk imidlertid overtalt han til at vi skulle bytte ut med en 150-seng (hvilket var max på det rommet) og plassere senga midt i. Sååå mye bedre! 😇

morsan skrev (31 minutter siden):

Her var det også 120-seng på hytta da jeg ble kjent med mannen min, og den sto også inntil veggen. Jeg fikk imidlertid overtalt han til at vi skulle bytte ut med en 150-seng (hvilket var max på det rommet) og plassere senga midt i. Sååå mye bedre! 😇

Det er ikke mulig hos oss pga hvordan rommet er. Han får bare leve med at jeg klatrer over ham når jeg må på do om natten. Han vil nemlig ikke ligge innerst. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...