Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mann på 30 år.

Jeg liker å prøve å skrive... Av og til sitter jeg i timesvis og skriver frekke laange sexpress-meldinger til diverse folk (ofte fremmede) uten å sende de. Dette har begynt å bli plagsomt da jeg mister kontrollen over tid, og plutselig kvekker til og ser hvor mange timer jeg har kasta vekk. Samme med fiksjonserotikk, jeg kan sitte i timesvis. Temaet er automatisk eldre enn meg, seksuell opplæring og kvinnens nytelse i fokus. Ofte påvirket av noe sentralstimulerende, kaffi om så var. Dette har fått meg til å tro jeg er avhengig av masturbering eller sex-avhengig uten noe sex-liv. Bare offer for sovevoldtekt, som gir meg ptsd hvis jeg våkner opp og ikke finner det jeg skal finne med en gang. Er dette vanlig (30 år gammel nå) eller trenger jeg hjelp? Jeg vet jeg trenger hjelp til ptsden og traumene, men når jeg gjør dette jeg beskrev nå kjenner jeg på adrenalin. Ofte er det relatert til dagingsider. ...Eller er jeg bare skiiikkelig ensom? Har ikke noen venner å snakke med dette om. Hadde ikke klart det heller. Bor i omsorgsbolig men klarer ikke snakke med de heller om det, skal prøve å bruke noen timer på å gjøre meg klar hvis jeg husker det. Utrolig morsomt for alle andre enn meg, vennligst ikke svar hånende etc. A/T

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/467472-avhengig-onani/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AhmehTord skrev (1 time siden):

Mann på 30 år.

Jeg liker å prøve å skrive... Av og til sitter jeg i timesvis og skriver frekke laange sexpress-meldinger til diverse folk (ofte fremmede) uten å sende de. Dette har begynt å bli plagsomt da jeg mister kontrollen over tid, og plutselig kvekker til og ser hvor mange timer jeg har kasta vekk. Samme med fiksjonserotikk, jeg kan sitte i timesvis. Temaet er automatisk eldre enn meg, seksuell opplæring og kvinnens nytelse i fokus. Ofte påvirket av noe sentralstimulerende, kaffi om så var. Dette har fått meg til å tro jeg er avhengig av masturbering eller sex-avhengig uten noe sex-liv. Bare offer for sovevoldtekt, som gir meg ptsd hvis jeg våkner opp og ikke finner det jeg skal finne med en gang. Er dette vanlig (30 år gammel nå) eller trenger jeg hjelp? Jeg vet jeg trenger hjelp til ptsden og traumene, men når jeg gjør dette jeg beskrev nå kjenner jeg på adrenalin. Ofte er det relatert til dagingsider. ...Eller er jeg bare skiiikkelig ensom? Har ikke noen venner å snakke med dette om. Hadde ikke klart det heller. Bor i omsorgsbolig men klarer ikke snakke med de heller om det, skal prøve å bruke noen timer på å gjøre meg klar hvis jeg husker det. Utrolig morsomt for alle andre enn meg, vennligst ikke svar hånende etc. A/T

Høres ikke ut som om dette er noe greit for deg. Har du noen rundt deg av helsepersonell du stoler på og som du føler du kan snakke greit med? Kontaktperson eller lignende, evt fastlegen din eller noe slikt? Jeg anbefaler deg å snakke med noen om dette for det griper så sterkt inn i hverdagen din at du åpenbart ikke har det greit. Jeg håper også du snakker om det du har opplevd med tanke på de traumene du måtte ha. Forsøk å si noe om dette til noen du stoler på. Lytter ikke vedkommende må du gå videre, helt til du finner noen som tar deg på alvor.

Anonymkode: 01288...fc6

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/467472-avhengig-onani/#findComment-4100971
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...