Gå til innhold

El bil lading


Fru2020

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nå skal jo bensin og diesel biler utfases da. Det skal bli forbudt å kjøpe fossilbil fra 2025 tror jeg det var. Men kjøper du før den tid er det ngen som vil tvinge deg til å slutte å kjøre den. 

Anonymkode: a1c8d...4c9

Nei, det kommer jo til å være en god del fossilbiler også etter 2025. 

Dette valget synes jeg er vanskelig. Dette er en sånn ting som jeg ikke liker med å være singel. Da jeg var gift var vi jo to om slike store avgjørelser, nå må jeg stå for det alene. Og det er mine bare mine penger som går ut av kassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå skal jo bensin og diesel biler utfases da. Det skal bli forbudt å kjøpe fossilbil fra 2025 tror jeg det var. Men kjøper du før den tid er det ngen som vil tvinge deg til å slutte å kjøre den. 

Anonymkode: a1c8d...4c9

Det skal ikke selges nye fossilbiler fra 2025, men det betyr ikke at man må skrote alle de som finnes. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (24 minutter siden):

Det skal ikke selges nye fossilbiler fra 2025, men det betyr ikke at man må skrote alle de som finnes. 😊

Det er jo nettopp det jeg sier bare med andre ord.. daah

Anonymkode: a1c8d...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er jo nettopp det jeg sier bare med andre ord.. daah

Anonymkode: a1c8d...4c9

Nei,du sa det skulle bli forbudt med fossilbiler fra 2025, det er noe annet. Man kan kjøre fossilbilen sin så lenge den går og man får kjøpt drivstoff. Det blir ikke forbudt å eie fossilbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...