AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 Skrevet 19. juli 2022 Hei dere! Jeg har bipolar lidelse. Medisinert. Fungerer bra, er i jobb og har kun hatt en manisk episode med psykotiske sympt. mitt høyeste ønske er å bli mamma. Leser mye på nett om at psykisk syke ikke burde få barn, dette er egoistisk osv. Da går jeg jo litt i tenkeboksen… :( samtidig er jeg klar over at graviditet og barsel er en stor påkjenning for kvinner med bipolar. Det er også en risk å ta. Ønsker gjerne å høre fra andre her inne om de selv har fått barn med denne lidelsen, eller kjenner noen. Hvordan deres erfaringer er, og hva dere kan anbefale for meg i henhold til oppfølging og tiltak. Anonymkode: 29ad2...1f6 0 Siter
lyseblå Skrevet 19. juli 2022 Skrevet 19. juli 2022 Det er noe jeg ville snakket med behandler om. Han eller hun kjenner deg jo best. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 Skrevet 19. juli 2022 Jeg har BP2 og to barn. Det går strålende. Anonymkode: 0ac8c...43c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.