Gå til innhold

Noen som har lyst til å gi meg en klem ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest calestia

en klem skal du få.

* klemmer langt og lenge*

Hvordan går det egenltig med deg?

Fikk noen klemmer selv i går.. hmm.. uvanlig for meg, har liksom ikke gitt og fått så mange klemmer.. er ikke så dumt det der med klemmer. å føle litt varme og omtanke, særlig når det stormer..

Så den klemmen jeg sender, er fullpakka med varme.. føler bare for det..!!! : )

klems

Gjest victoria

en klem skal du få.

* klemmer langt og lenge*

Hvordan går det egenltig med deg?

Fikk noen klemmer selv i går.. hmm.. uvanlig for meg, har liksom ikke gitt og fått så mange klemmer.. er ikke så dumt det der med klemmer. å føle litt varme og omtanke, særlig når det stormer..

Så den klemmen jeg sender, er fullpakka med varme.. føler bare for det..!!! : )

klems

akkurat nå går det sånn passe bra med meg nå,bortsett fra at jeg er litt sliten i hodet etter ha jobbet i dag

.Tankene mine er rotete.tenker ingenting i dag.vil ikke ha det sånn.Jeg vil tenke.altså jeg vil kjenne at jeg lever.Ikke kjenne at følelseslivet mitt er helt dødt innvendig.Vil gjerne ha et følelsesliv.Er det seroxaten som gjør følelseslivet mitt dødt tro?

Åssen går det med deg?

reklemmer tilbake

Gjest calestia

akkurat nå går det sånn passe bra med meg nå,bortsett fra at jeg er litt sliten i hodet etter ha jobbet i dag

.Tankene mine er rotete.tenker ingenting i dag.vil ikke ha det sånn.Jeg vil tenke.altså jeg vil kjenne at jeg lever.Ikke kjenne at følelseslivet mitt er helt dødt innvendig.Vil gjerne ha et følelsesliv.Er det seroxaten som gjør følelseslivet mitt dødt tro?

Åssen går det med deg?

reklemmer tilbake

Går sånn ganske bra i dag, tror jeg fikk en liten utblåsning..

Føles som om det henger i en tynn, tynn tråd, men har da klart dagen så langt ganske bra.

tja. mulig du blir litt følelsesløs av pillene.

Hvis du da ikke "bare" er vant til å ha masse kaos i hodet, og pillene tok det bort... og nå har du ikke noe annet å fylle tomrommet med..?

Men det er jo noen som blir "tomme" av slike piller, så kan vel være noe sånt.

Kanskje du skal sette deg ned å se om du finner noe om slikt på nett?

så har du noe å konsentrere deg om også.

:- )

Annonse

Går sånn ganske bra i dag, tror jeg fikk en liten utblåsning..

Føles som om det henger i en tynn, tynn tråd, men har da klart dagen så langt ganske bra.

tja. mulig du blir litt følelsesløs av pillene.

Hvis du da ikke "bare" er vant til å ha masse kaos i hodet, og pillene tok det bort... og nå har du ikke noe annet å fylle tomrommet med..?

Men det er jo noen som blir "tomme" av slike piller, så kan vel være noe sånt.

Kanskje du skal sette deg ned å se om du finner noe om slikt på nett?

så har du noe å konsentrere deg om også.

:- )

Selv om det er noen timer til leggetid, fikk jeg lyst til å dele disse ordene med deg. Jeg fikk dem via txt melding på tlf av datteren min for noen dager siden:

"Se stjernen som vinker ned til deg. Den vinker stille go`natt fra meg. Føl vinden som stryker over ditt kinn. Det er go`natt klem fra vennen din...."

Med bomull i hodet og ensomhet i hjertet er dette tanker som varmer. Jeg har brukt seroxat eller så var det sarotex for noen år siden og hadde det bra med det. Husker en stillhet i hodet og følelsen av at det var deilig å slippe å tenke så mye, slippe bekymringer, jeg fikk sove om natten. Det eneste jeg slet med i den perioden jeg brukte de tablettene var konsentrasjonen. Jeg tok videregående på ett år og hadde behov for den konsentrasjonen jeg klarte å lete frem. Jeg klarte det, men slet som sagt med konsingen....

Vær forsiktig når du slutter og følg legens råd om nedtrapping når du er klar for det! Det gjorde ikke jeg og fikk et helvete med det i lang tid. Jeg bare kuttet helt... DUM som jeg var...

KLEM til deg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...