AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 Skrevet 25. august 2022 Vet ikke hvordan jeg kan holde ut…😢 Smertene er så vonde…! Anonymkode: 306e8...7ad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 Skrevet 25. august 2022 Trist at du har det vanskelig, men det er litt lite informasjon i innlegget ditt til at vi egentlig kan si så mye. Anonymkode: b6f29...207 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Trist at du har det vanskelig, men det er litt lite informasjon i innlegget ditt til at vi egentlig kan si så mye. Anonymkode: b6f29...207 Er i krise… gråter hele tiden Anonymkode: 306e8...7ad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 Skrevet 25. august 2022 Hva ønsker du med tråden? Vil du ha råd og hjelp? Da vil vi i så fall trenge mer informasjon om hva slags krise og smerte du går gjennom og hvilke tiltak som du har prøvd evt er under akkurat nå. Anonymkode: b6f29...207 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva ønsker du med tråden? Vil du ha råd og hjelp? Da vil vi i så fall trenge mer informasjon om hva slags krise og smerte du går gjennom og hvilke tiltak som du har prøvd evt er under akkurat nå. Anonymkode: b6f29...207 Ønsker råd til og holde ut. Har mistet en person som betydde ekstremt mye for meg😭 strever med og puste meg igjennom timene. Anonymkode: 306e8...7ad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ønsker råd til og holde ut. Har mistet en person som betydde ekstremt mye for meg😭 strever med og puste meg igjennom timene. Anonymkode: 306e8...7ad Det er utrolig trist å miste noen som står en nær, kondolerer. ❤️ Det er dessverre ikke så mye man kan gjøre annet enn å ta en time om gangen. Den første tiden er som regel den verste og det vil sakte men sikkert bli bedre. For noen kan det hjelpe å ha noen å prate med i en periode. Prest, psykolog, sosionom... Anonymkode: b6f29...207 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er utrolig trist å miste noen som står en nær, kondolerer. ❤️ Det er dessverre ikke så mye man kan gjøre annet enn å ta en time om gangen. Den første tiden er som regel den verste og det vil sakte men sikkert bli bedre. For noen kan det hjelpe å ha noen å prate med i en periode. Prest, psykolog, sosionom... Anonymkode: b6f29...207 Takk😭😭😭😭😭😭 det er ikke noe som hjelper nå. Ville bare si jeg har det så vondt at jeg ikke får puste. Anonymkode: 306e8...7ad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Takk😭😭😭😭😭😭 det er ikke noe som hjelper nå. Ville bare si jeg har det så vondt at jeg ikke får puste. Anonymkode: 306e8...7ad Nei, det vil ikke hjelpe nå. Du må bare ta en time, et minutt, om gangen. Så vil det bli bedre over tid. Anonymkode: b6f29...207 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.