Gå til innhold

gråter inne i meg

Anbefalte innlegg

Gjest victoria

Nå sitter jeg foran dataen i rommet mitt og skriver. Jeg er så fryktelig lei meg. Gråter inne i meg, men får ingen følelser ut. Vet ikke hva jeg gråter for. Jeg bare har usynelige tårer i øynene. Usynelige tårer som ingen skal få se.

Tankene er fullt av kaos. Tenker på alt mulig rart. Til og med å skade meg selv. Noe som jeg gjorde for to uker siden. Kjenner trangen til å skade meg, og kjenner igjen den vonde følelsen i brystet og magen når jeg har det vondt. Tar opp kniven og kjenner på den. Skal jeg eller skal jeg ikke er spørsmålet. Nei, jeg får visst legge den ned igjen, men tankene kommer til å komme tilbake. Det vet jeg, og jeg er 100% sikker på det.

Gråter fortsatt inne i meg. Har lyst til å la tårene renne nedover mitt kinn, hyle høyt av frykt og sinne, men gjør jeg det. Nei,jeg holder det inne i meg i stedet. Viser ingen at jeg gråter inne i meg. Ønsker bare å forsvinne i ett med jorda, men jeg har jo mange mennesker som er glade i meg og som bryr seg om meg. Men livet er så fryktelig tungt å leve. Tårene renner i mitt stille sinn, og ingen kan se det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46831-gr%C3%A5ter-inne-i-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Herregud hvor jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Som om du har tatt min tanker og skrevet dem ned. Har det akkurat slik som deg nå. Og jeg vet hvor jævlig det er. Det er så slitsom, for det variere sånn så ofte. Jeg kan ha det bra, for så plutselig å være deprimert og langt nede.

Jeg vil bare at du skal vite Victoria, at jeg synes du var kjempeflink (og at du burde være stolt av deg selv) at du la fra deg kniven. Kjempebra.

*Forsiktig klem* (hvis du vil ha en?)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46831-gr%C3%A5ter-inne-i-meg/#findComment-178031
Del på andre sider

Kjære, victoria!

Klemmer deg forsiktig.

Vet så utrolig godt åssen det er!! Tårene er frosset til is. En isklump i magen! Ønsker som deg å få dem ut, men nei... går ikke. Så gjør man mange dumme ting for å få smerten bort.. kjenner til det.

Er her for deg jeg, vennen min...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46831-gr%C3%A5ter-inne-i-meg/#findComment-179041
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...