Gå til innhold

jeg savner han så mye


Gjest maria

Anbefalte innlegg

Gjest maria

Sitter her ved pc`n og er så trøtt, men får ikke sove. Har forsøkt å legge meg, men for mye tanker og sorg gjør det umulig. Denne natten blir vel som så mange andre de siste ukene, lite og vondt søvn. De andre barna er i seng, jeg har akkurat tittet inn til de, de sover søtt. Barnesengen til gutten min står ennå på rommet mitt, har ikke orket å ta den vekk ennå. Skulle ønske han lå og sov der nå. Skulle så gjerne hatt han i mine armer, inntil brystet mitt og ammet han. Kjent lukten av han, strøket han over de lubne kinnene.

Jeg savner han så mye, elsker han av hele mitt hjerte. Tenk at jeg aldri mer skal få se han, den nydelige gutten min. Det gjør så vond, så vondt å tenke på det.

I morgen skal jeg en tur på jobben og hilse på de andre for første gang etter at jeg mistet min lille sønn. Jeg gruer meg veldig- kommer helt sikkert til å gråte. Medfølende blikk fra kjente får meg til å gråte, trøstende ord er godt å få, men det gjør meg samtidig så sårbar.

Skal forsøke å legge meg igjen, skal ta med meg Marius inn i drømmene mine. Skal tenke på at jeg legger han inntil meg og holder rundt han. Kysser og stryker på han. Tenk om jeg kunne få oppleve det igjen. Vil ha han tilbake- men vet jeg ikke får det.

Tårene renner nå, jeg klarer ikke å skrive mer. Godt å få satt ord på tankene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tankefull

Kjære Maria!

Jeg må virkelig si at jeg føler med deg!Første dag på jobben ER tøff,men det er heldigvis bare EN første dag!!Det blir ikke bra andre dag,men det blir noe lettere enn første dag.Etterhvert kan kanskje jobben bli et slags fristed,et pusterom fra sorgarbeidet ditt;fra den enorme og harde jobben det er å sørge!!Ønsker deg lykke til og skal ha deg i tankene idag(jeg skal selv på jobb idag..)!Klem fra Nestor sin mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...