AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 Skrevet 5. oktober 2022 Hei, jeg har emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse og jeg føler at jeg må passse på å ha nok episoder med selvskading og hærverk slik at sykehuset ikke skriver meg ut. jeg har bestemt meg for å utagere hver tredje dag slik at sykehuset tenker at jeg har noe på et sykehus å gjøre. Jeg tør ikke å fortelle dette til behandleren min fordi jeg er redd for reaksjonen. Hva gjør jeg @kuptonfordi jeg vil gjerne bli friskere slik at jeg kan overføres til et lavere omsorgsnivå? Anonymkode: 62f26...bf0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 Skrevet 5. oktober 2022 Det er vel slikt som er med på å gi de med EUPF dårlig rykte. Anonymkode: ed755...c67 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 Skrevet 5. oktober 2022 Hjelpes, dette forundrer meg ikke. Vet selv om folk som selvskader og utagerer for å være innlagt. Men hvorfor flytter du ikke i omsorgsbolig? Eneste jeg kan si er at det er kun du selv (og litt andre iogmed at du tar opp en plass) det går utover. Livet går ifra deg. Anonymkode: 289d7...ed7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 Skrevet 5. oktober 2022 Du simulerer ikke sykdom, du er definitivt syk. Behandleren din trenger å vite om dette for å kunne hjelpe deg. Anonymkode: 6cc10...3f1 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er vel slikt som er med på å gi de med EUPF dårlig rykte. Anonymkode: ed755...c67 Det er vel bare en som elsker å mobbe de med EUPF og som bor på DOL og KG. Anonymkode: 559e1...ed3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er vel bare en som elsker å mobbe de med EUPF og som bor på DOL og KG. Anonymkode: 559e1...ed3 Du, si ikke det. Jeg vet om en som tilogmed har sagt det til meg. Og jeg har lest om det mange ganger. Å ønske å være innlagt er det mange som liker av en eller annen syk grunn og da er det ikke rart at noen går drastisk til verks for å bli og være det heller. Slutt å anklag folk. Anonymkode: 289d7...ed7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du, si ikke det. Jeg vet om en som tilogmed har sagt det til meg. Og jeg har lest om det mange ganger. Å ønske å være innlagt er det mange som liker av en eller annen syk grunn og da er det ikke rart at noen går drastisk til verks for å bli og være det heller. Slutt å anklag folk. Anonymkode: 289d7...ed7 Det er noen som elsker å skrive drit om EUPF på nett. Jeg er slettes ikke overbevist om at dette er ekte. Anonymkode: 559e1...ed3 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 Skrevet 5. oktober 2022 Dette er åpenlys trolling. Rapportert. Anonymkode: bd5a7...09a 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 Skrevet 5. oktober 2022 Dette er nok ett troll, men med et hint av virkeligheten for noen eupf. Anonymkode: 59d4f...71a 0 Siter
Glitter Skrevet 5. oktober 2022 Skrevet 5. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er nok ett troll, men med et hint av virkeligheten for noen eupf. Anonymkode: 59d4f...71a De fleste steder har nulltoleranse når det kommer til rus og selvskading under innleggelse. Dvs skader man seg under innleggelser = utskrivelse. Det vil altså ikke funke å gjøre slik ts beskriver. Endret 5. oktober 2022 av Glitter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.