Gå til innhold

Jeg er ensom om kveldene. Og jeg er utestengt fra kvinneguiden. Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Kvinneguiden har underholdt meg og gjort kveldene mine meningsfulle. Nå får jeg ikke være der, antagelig fordi de mener jeg har trollet/tullet. Jeg savner kvinneguiden! Det er så stiller her inne! Jeg savner at det er liv. Men så er dol også bra, men det er så lite liv her. Ok. Nok klaging. Jeg må få meg en hobby, noen forslag? 

Anonymkode: 65323...ef1

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kvinneguiden har underholdt meg og gjort kveldene mine meningsfulle. Nå får jeg ikke være der, antagelig fordi de mener jeg har trollet/tullet. Jeg savner kvinneguiden! Det er så stiller her inne! Jeg savner at det er liv. Men så er dol også bra, men det er så lite liv her. Ok. Nok klaging. Jeg må få meg en hobby, noen forslag? 

siden du like rå herje på nett kan du lage en blogg :) Legg gjerne ut link her, jeg liker å lese

Anonymkode: 1cdf5...cd2

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Prøv diskusjon.no.

Anonymkode: ed1fa...8d2

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

siden du like rå herje på nett kan du lage en blogg :) Legg gjerne ut link her, jeg liker å lese

Anonymkode: 1cdf5...cd2

Jeg liker å skrive om det meste, og jeg har mulig en stor fantasi. Faktisk burde jeg blitt forfatter eller noe. Hva mener du jeg skal skrive en blogg om da? Akkurat det synes jeg var litt kjedelig. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Prøv diskusjon.no.

Er det liv der inne? Synes nettsiden ser noe kjedelig ut. Men er det aktivitet der inne hele døgnet? For her slutter det jo kl 22. 

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vanskelig å bare nevne noen hobbyer, det kommer jo helt an på hva du liker. Hva kunne du tenke deg å gjøre?

Anonymkode: be74b...06c

Jeg liker noe som er morsomt, men jeg er også glad i å sysle med ting som trenger konsentrasjon. Jeg prøvde meg på å sy, men det ble noe kjedelig. 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg liker noe som er morsomt, men jeg er også glad i å sysle med ting som trenger konsentrasjon. Jeg prøvde meg på å sy, men det ble noe kjedelig. 

Hva slags ting synes du er morsomt å gjøre?

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hva slags ting synes du er morsomt å gjøre?

Aller helst vil jeg tilbake til kg, men regner med at det ikke går… liker å feste utenom. Men jo ikke gjøre der heler alltid. Vet ikke da. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det liv der inne? Synes nettsiden ser noe kjedelig ut. Men er det aktivitet der inne hele døgnet? For her slutter det jo kl 22. 

Folk flest tar kvelden før midnatt. Det er vanlig når man skal opp på jobb.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg liker å skrive om det meste, og jeg har mulig en stor fantasi. Faktisk burde jeg blitt forfatter eller noe.

Du liker trollig også da?

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Folk flest tar kvelden før midnatt. Det er vanlig når man skal opp på jobb.

Ikke i helgene!! 

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke i helgene!! 

Men det er ikke så vanlig å snu døgnet veldig rundt bare fordi det er helg og man kan ligge litt lengre et par dager. :) 

Lillemus skrev (21 minutter siden):

Men det er ikke så vanlig å snu døgnet veldig rundt bare fordi det er helg og man kan ligge litt lengre et par dager. :) 

Legger meg aldri før 01-02 i helgene og da sover jeg til 13-14 neste dag.

Og da er stille her på dol.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Legger meg aldri før 01-02 i helgene og da sover jeg til 13-14 neste dag.

Og da er stille her på dol.

Vi har fullstendig ulik døgnrytme. :) Kunne ikke fall meg inn å sove bort halve dagen, men det er meg. :) 

Jeg står jo opp tidlig på fredag så da blir jeg trøtt til vanlig tid og legger meg til vanlig tid, kanskje litt senere. Ergo våkner jeg jo i rett tid på lørdag også, ligger litt lengre da, men er som regel oppe før 9. Om jeg skulle være oppe til langt over midnatt natt til søndag så vil det føre til at jeg sover lengre utover morgenen og da får jeg ikke sove om kvelden og hele døgnrytmen i forhold til å stå opp når jeg skal på jobb blir bare tull. :) 

Hva med strikking? Kjempemoro! Og starter du med en genser strikket på tjukke pinner, går det veldig fort!

Ang døgnrytme, så legger jeg meg vanligvis litt før midnatt,  i helgene kanskje en time seinere. I morgen skal vi kjøre langt (hjem fra ferie), så vi skal snart i seng nå.

påskelilje skrev (9 minutter siden):

Hva med strikking? Kjempemoro! Og starter du med en genser strikket på tjukke pinner, går det veldig fort!

Ang døgnrytme, så legger jeg meg vanligvis litt før midnatt,  i helgene kanskje en time seinere. I morgen skal vi kjøre langt (hjem fra ferie), så vi skal snart i seng nå.

Jeg prøvde en gang og det ble stygt. Når jeg skal sy sammen hva gjør

jeg da?

Lillemus skrev (23 minutter siden):

Vi har fullstendig ulik døgnrytme. :) Kunne ikke fall meg inn å sove bort halve dagen, men det er meg. :) 

Jeg står jo opp tidlig på fredag så da blir jeg trøtt til vanlig tid og legger meg til vanlig tid, kanskje litt senere. Ergo våkner jeg jo i rett tid på lørdag også, ligger litt lengre da, men er som regel oppe før 9. Om jeg skulle være oppe til langt over midnatt natt til søndag så vil det føre til at jeg sover lengre utover morgenen og da får jeg ikke sove om kvelden og hele døgnrytmen i forhold til å stå opp når jeg skal på jobb blir bare tull. :) 

Men jeg får ikke sove kl 22 i helgene. Helgene skal man jo sove ut. Jeg våkner aldri før 12-13-14.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg prøvde en gang og det ble stygt. Når jeg skal sy sammen hva gjør

jeg da?

Når du skal strikke genser, er det 3 hovedmåter å gjøre det på:

1) strikke bolen rett opp, strikke armene, sy i sidene og klippe opp og så sy på ermene (evt strikke øverste del hver for seg, og så sy i ermene

2) strikke bolen opp til under armene, strikke ermene og sette disse på samme pinne som bolen, og så felle jevnt fordelt (rundfelling)

2) strikke bolen opp til under armene, strikke ermene og sette disse på samme pinne som bolen, og felle i hver side (raglanfelling)

Jeg foretrekker 2 eller 3, da slipper jeg å sy i ermene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...