Gå til innhold

Hva tenker du om folk som sitter å ler av deg selv?..

Anbefalte innlegg

Hehe. Hadde så mange morsomme tanker på toget i fag, og der sitter jeg å stadig vekk ler av meg selv... uten mobilen liksom og sitter ei jente i slutten av ungdomsårene og ser sjokkert ut, merker at andre tok avstand liksom hoho 

Anonymkode: b8efb...901

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hehe. Hadde så mange morsomme tanker på toget i fag, og der sitter jeg å stadig vekk ler av meg selv... uten mobilen liksom og sitter ei jente i slutten av ungdomsårene og ser sjokkert ut, merker at andre tok avstand liksom hoho 

Er det 5 minutter så tenker jeg ingenting. Er det en 5 timers togtur med kontinuerlig latter tenker jeg rus eller mani/psykose.

Anonymkode: 789e4...1aa

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan jeg også gjøre om jeg mimrer en situasjon eller noen som har sagt noe morsomt. Tenker jeg på det da ler jeg. Men helst når jeg er alene. 

Anonymkode: 4354f...853

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Kan jeg også gjøre om jeg mimrer en situasjon eller noen som har sagt noe morsomt. Tenker jeg på det da ler jeg. Men helst når jeg er alene. 

Anonymkode: 4354f...853

Ok, det gjaldt typ sånn  min ... men folk lurte her tror  jeg, men jeg klarte bare ikke hjelpe det og slutte hehe men jeg er rett og slett bafre litt rar.

Worriesome Plenty 2

Jeg ville tenkt du var psykotisk eller ruset

Ett sted jeg var innlagt var det ei som satt og lo for seg selv. Mulig hun hadde hallusinasjoner.

det trenger jo ikke være noe galt av å le for seg selv. Hvis man tenker på mor veldig morsomt. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...