Gå til innhold

Hva har du på deg, og hva ser du ute?

Anbefalte innlegg

Det går litt seint på en mandag etter en ørliten høstferie, så jeg er litt ukonsentrert her jeg sitter på jobb.

Hva har du på deg der du er nå (ute eller inne) og hva ser du utenfor vinduet ditt (eller rundt deg, hvis du er ute)?

Jeg har på meg arbeidsbukse, vernestøvler og tynn genser. Sitter med kontorarbeid akkurat nå, men innimellom er jeg litt i "felten" også. Utenfor her ser jeg store maskiner og litt folk. Det pøsregner, er vel ca 10-12 grader, tenker jeg. Godt og varmt her inne.

Situasjonsrapport fra meg 😄 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/468967-hva-har-du-p%C3%A5-deg-og-hva-ser-du-ute/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har på meg ullstrømpebukse og en kjole nå. Sitter ved stuebordet mitt og får forhåpentligvis besøk idag av en venn jeg ikke har sett på mange år. Utenfor skinner sola og vinden røsker lett i bladene. Eplene som tidligere hang på trærne har ramlet ned og blitt lunsj for rådyrene. :) 

Jeg har akkurat trent litt, dvs syklet ei mil også vært på butikken. Fikk lyst til å ha en skikkelig daffedag resten av dagen så jeg kledde på meg ei sykehusbukse jeg har "stjelt" en gang jeg ikke kunne ha på min egen bukse pga griseri så reiste derfor hjem i pysjen. Har også en singlet og en jakkegenser på meg. 

Jeg vurderer å ta denne daffedagen fullstendig ut. Det vil innebære å gi faen i kosthold og dra på butikken og kjøpe is eller noe annet godt. 

Jeg ble skrevet ut fra psykiatrien i dag og føler for å gå inn i kosemodus i dag for å lette overgangen. Det har vært en heftig tid tross alt. 

Ute er det nå overskyet, men det var litt sol da jeg var ute. Så er hele huset skikkelig rotete etter 5-6 uker med forverring av psyke, så når dagen i dag er over så skal jeg ut av daffemodus og prøve å rydde 1-2 rom per dag. ;)

Har på meg jeans, sort polo og raggsokker. Har bortekontor på hytta, og sitter og ser minst like mye på havet (fjorden) som på skjermen. Oppholds her, vakkert.

Trodde egentlig jeg visste hva du jobbet med, men tror jeg har gjettet feil når jeg ser ta du har på deg vernesko også inne :)  

Annonse

Kayia skrev (8 minutter siden):

Har på meg jeans, sort polo og raggsokker. Har bortekontor på hytta, og sitter og ser minst like mye på havet (fjorden) som på skjermen. Oppholds her, vakkert.

Trodde egentlig jeg visste hva du jobbet med, men tror jeg har gjettet feil når jeg ser ta du har på deg vernesko også inne :)  

Holder på med et femukers prosjekt med mye praktisk arbeid. Pålagt m vernesko her jeg er nå. Kan ikke si noe mer, fordi det trolig er kun vi som gjør akkurat dette akkurat nå, i Norge 😊

Kom akkurat hjem, så nå har jeg på meg noen stygge ulltøfler som går litt opp på leggen.  De er vel egentlig utslitt, men de er fortsatt veldig gode og varme. Liker de  og håper jeg får nye til jul. Ellers har jeg på meg bukse, t-skjorte og en college jakke. Her er det 12 grader å grått og vind, ser ut til at det snart kommer regn. Ellers har jeg vært på et intervju i kommunen, handlet en julegave og etterpå var jeg å klippet meg litt. 

påskelilje skrev (10 minutter siden):

Holder på med et femukers prosjekt med mye praktisk arbeid. Pålagt m vernesko her jeg er nå. Kan ikke si noe mer, fordi det trolig er kun vi som gjør akkurat dette akkurat nå, i Norge 😊

Spennende :)

Jeg har på meg fullt sykehusantrekk. Til og med de lekre underbuksene.

Jeg ser bare en glipe ut fordi jeg sitter på et rom på akuttmottaket. Ut den glippen ser jeg fin murstein og en grå himmel. 

Ble nettopp fraktet mellom somatisk og psykiatrisk sykehus og da må man gå ute et stykke. Da var det opphold og rundt 12 grader. Store sølepytter så det har nok regnet i dag.

påskelilje skrev (3 timer siden):

(...) hva ser du utenfor vinduet ditt (eller rundt deg, hvis du er ute)?

Kayia skrev (2 timer siden):

(...) sitter og ser minst like mye på havet (fjorden) som på skjermen.

En liten (snikskryt)oppdatering av status: Sitter ennå bak skjermen men ser ikke lenger like mye på havet. Ser på at kjæresten fileterer en fersk torsk som straks skal paneres :) Bortekontor altså, det finnes ikke bedre :D 

Annonse

UtakknemligDiva

Har på ei joggebukse/knebukse fordi jeg ikke har noe spesielt mer jeg skal i dag. Har nettopp tatt på meg selvbruning. 
På overkroppen har jeg i sportsbh. Sitter nå inne, med døra til balkongen åpen. Ute er det sol og 26 grader.

Endret av 90tallsbarn
påskelilje skrev (4 timer siden):

Det går litt seint på en mandag etter en ørliten høstferie, så jeg er litt ukonsentrert her jeg sitter på jobb.

Hva har du på deg der du er nå (ute eller inne) og hva ser du utenfor vinduet ditt (eller rundt deg, hvis du er ute)?

Jeg har på meg arbeidsbukse, vernestøvler og tynn genser. Sitter med kontorarbeid akkurat nå, men innimellom er jeg litt i "felten" også. Utenfor her ser jeg store maskiner og litt folk. Det pøsregner, er vel ca 10-12 grader, tenker jeg. Godt og varmt her inne.

Situasjonsrapport fra meg 😄 

Har på meg joggebukser og en tynn genser og selvfølgelig tøfler, ute ser jeg at det regner så det er innevær. Hører trafikken og elven og ser noen trær her jeg sitter. 

Ikkeanonymnok

Ullsokker, joggebukse og hettegenser. Sitter inne, har fyr i peisen, ledkubbelys, tv og dempet belysning. Ute har solen gått ned men det er fortsatt akkurat lyst nok til at jeg kan se hele veien ned til havet flere kilometer borte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...