AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 Skrevet 21. oktober 2022 Hvor mye godteri gir dere? Anonymkode: 34041...a9b 0 Siter
hattifnattus Skrevet 21. oktober 2022 Skrevet 21. oktober 2022 Til barn på døra? Jeg pleier som regel å ha en bolle med litt diverse småsjokolader og annet innpakket godteri som de kan ta en hver av. Typ den minste melkesjokoladestørrelsen eller en kjærlighet på pinne 0 Siter
Fru2020 Skrevet 21. oktober 2022 Skrevet 21. oktober 2022 Det synes jeg er vanskelig, spesielt nå som jeg har flyttet til nytt sted. Umulig å vite på forhånd hvor mange som kommer. I det forrige huset mitt hadde jeg laget klart rundt femti små poser med fire smågodt ting oppi. De forsvant på en time og jeg måtte ut å kjøpe mer. Jeg tenkte å kjøpe sånne hariboposer og gi en til hver. Mulig jeg kjøper noen mandariner som jeg tegner på så de ser ut som gresskar. Da får de det i tillegg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. oktober 2022 Skrevet 21. oktober 2022 Her kommer det ingen. Jeg hadde aldri noe da jeg bodde i blokk heller, synes ikke noe særlig om denne tradisjonen med å gå på dørene. Derimot synes jeg det er fint at skolene arrangerer Halloween-fester for ungene, da får alle være med og bli inkludert. Et år var det noen unger innom på biblioteket på Halloween og kom snikende bort til skranken og sa:"Knask eller knep!" Jeg hadde jo ingenting å gi dem så jeg tok sjansen på "Knep!" men det var ikke det de ventet så de bare svarte litt oppgitt:"Åååå!" og tuslet ut igjen. ❤️ 1 Siter
emilie321 Skrevet 21. oktober 2022 Skrevet 21. oktober 2022 Lillemus skrev (9 minutter siden): Her kommer det ingen. Jeg hadde aldri noe da jeg bodde i blokk heller, synes ikke noe særlig om denne tradisjonen med å gå på dørene. Derimot synes jeg det er fint at skolene arrangerer Halloween-fester for ungene, da får alle være med og bli inkludert. Et år var det noen unger innom på biblioteket på Halloween og kom snikende bort til skranken og sa:"Knask eller knep!" Jeg hadde jo ingenting å gi dem så jeg tok sjansen på "Knep!" men det var ikke det de ventet så de bare svarte litt oppgitt:"Åååå!" og tuslet ut igjen. ❤️ Her jeg bor kommer det heller ingen. Synes egentlig det er like greit. Synes også det er fint at skolene arrangerer halloween fest, så alle kan bli med. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 21. oktober 2022 Skrevet 21. oktober 2022 Jeg bor i blokk og har ikke opplevd å få besøk på halloween. Her er koden for å få besøk å sette fram dekorasjoner utenfor huset. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.