Gå til innhold

Folk som prumper foran partner …. Har jeg aldri forstått meg på!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det finnes typer mennesker de som promper foran partner og de som kun gjør slik på toalettet. Hvem av de er du?

Anonymkode: 27dfd...c46

I min familie har vi et punkt i et forhold som vi kaller for "Fisepunktet" - det tidspunktet man har vært så lenge i et forhold at man tør slippe en fis foran sin partner. 🤣 Jeg sitter ikke og trøkker på foran mannen min for å få ut luft, men noen ganger klarer man jo ikke å holde det inne. Gjelder begge veier her i huset og det gjør meg ingenting. At man fiser tyder visstnok på en frisk og velfungerende tarm.

Lillemus skrev (1 time siden):

I min familie har vi et punkt i et forhold som vi kaller for "Fisepunktet" - det tidspunktet man har vært så lenge i et forhold at man tør slippe en fis foran sin partner. 🤣 Jeg sitter ikke og trøkker på foran mannen min for å få ut luft, men noen ganger klarer man jo ikke å holde det inne. Gjelder begge veier her i huset og det gjør meg ingenting. At man fiser tyder visstnok på en frisk og velfungerende tarm.

Hadde min partner prumpet foran meg hadde jeg slått opp.

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Etter å ha bodd sammen i 10 år så orker jeg ikke løpe ut av rommet om jeg må prompe.

Anonymkode: 89f8c...231

Enig, det er da en helt naturlig ting, selv om man ikke gjør det foran hvem som helst. :) 

Annonse

Lillemus skrev (6 minutter siden):

Enig, det er da en helt naturlig ting, selv om man ikke gjør det foran hvem som helst. :) 

Det er finnes ikke naturlig å gjøre foran en partner, det er ufint og man skulle tro om man hadde mangel på tarm kontroll! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...