Gå til innhold

Strikker eller hekler du noe nå?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Jeg strikker en baby kjole til niesen min som blir mor i november/desember.  Den strikkes på pinner nr 3.  Jeg anbefaler ingen å strikke på tykke pinner, og mener at man må være en erfaren strikker til å strikker på pinner nr. 7 f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å kjære vene, nå har jeg tatt på meg et skikkelig prosjekt da. En Fleksnes-fan tok kontakt med meg og spurte om jeg kunne strikke skjerfet han har på seg i "Villmarkens sønn". Det eneste jeg har å gå ut fra er skjermdumper fra filmen... På dag 2 lurer jeg på hvorfor i all verden jeg sa ja til denne utfordringen. 

 

Åpne bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (På 26.10.2022 den 22.12):

Nei, jeg strikker en genser som er fra stedet min mor kom fra. :) Nei, jeg tror ikke noe på at du hekler en underbukse med Marius-mønster. ;) 

Snart ferdig med heklinga nå. Hva synes du om å henge på ei bjelle? 

Anonymkode: a04d9...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...