Gå til innhold

Når starter dere på jobb/ skole og slutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg starter 09:15 og er ferdig 15:30. 

Anonymkode: 503f3...338

Skrevet

Jobber som trygda fulltid så har aldri fri;(

Anonymkode: e294f...b62

Skrevet

Jeg skal jobbe 7,5 time i snitt hver dag. Pleier å være på jobb litt før 8, og jobbe til 15.30. I går ble jeg sittende til 16.30 - da sparer jeg den ekstra timen, slik at jeg kan samle opp til ekstra fridag, f.eks. til jul. I dag kom jeg 7.30, og planlegger å avslutte 15.30.

Jeg har 7 km å kjøre til jobb.

Skrevet

Jeg har fleksitid, men jobber stort sett innenfor 8 - 16, evt. litt lenger. Normalarbeidsdagen er 7 timer og 45 min.  

Skrevet

Fleksitid, 37,5 timers arbeidsuke, en seinvakt i uka + hver 4. lørdag. Er oppe ca. 6:00 og drar hjemmefra 7-7:30, er hjemme igjen mellom 16:30-17:15, seinvaktene senere da.

Skrevet

Jeg jobber bare to dager i uka foreløpig. Jobber fra 9 - 12 ☺️

Skrevet

Fleksitid, 100% stilling. Kan avspasere mertid. Jobber i snitt mellom 40 og 50 timer pr uke, i hektiske perioder mer. Tar det igjen med ei langhelg i ny og ne, samt lange ferier både sommer, til jul og til påske.

Skrevet

Jeg har også flexitid. 

Hvis jeg har hjemmekontor så jobber jeg ca 0730-1530.

Hvis jeg reiser på kontoret så jobber jeg ca 0630-1430. Liker å komme såpass tidlig for å slippe å bli stående i rushtrafikk begge veier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...