Gå til innhold

Hva spiser dere til lunsj?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

??? Ytinger tips 

Anonymkode: 4d479...9cb

Litt forskjellig:

to kokte egg m/smør og kaviar + litt yoghurt med noe bær- eller fruktmos og hjemmelaget granola

3 skiver proteinbrød m/smør, kaviar og hvitost

Middagsrester, i dag er det fiskesuppe + 2 skiver proteinbrød med smør

Er et vanemenneske så jeg forandrer ikke meny så veldig ofte... 

Lillemus skrev (2 minutter siden):

Litt forskjellig:

to kokte egg m/smør og kaviar + litt yoghurt med noe bær- eller fruktmos og hjemmelaget granola

3 skiver proteinbrød m/smør, kaviar og hvitost

Middagsrester, i dag er det fiskesuppe + 2 skiver proteinbrød med smør

Er et vanemenneske så jeg forandrer ikke meny så veldig ofte... 

granola?

Eksempler fra de siste dagene:

Granola med yoghurt naturell og cottage cheese
To brødskiver, en med makrell i tomat og en med kyllingskinke, ost og agurk
Omelett med brokkoli, paprika og sjarlottløk
Tallerken med brødskive med smør, hardkokt egg, kyllingskinke, ost, cherrytomater, paprika og sukkererter

Bilde fra sistnevnte, som var lunsj i dag:

Lunsj.jpg

Annonse

påskelilje skrev (1 minutt siden):

I dag hadde jeg en liten bit omelett, en skive brød med litt smør på + salat.

I går hadde jeg et pizzastykke og salat.

Når jeg er hjemme blir det ofte bare brød (2 skiver) med pålegg + melk, evt et par speilegg hvis jeg gidder.

Jeg er også glad i egg, så hos meg blir det gjerne egg i ulike varianter. Akkurat nå har jeg laget meg omelett med grønnsaker 😋

Vhanja skrev (1 time siden):

Eksempler fra de siste dagene:

Granola med yoghurt naturell og cottage cheese
To brødskiver, en med makrell i tomat og en med kyllingskinke, ost og agurk
Omelett med brokkoli, paprika og sjarlottløk
Tallerken med brødskive med smør, hardkokt egg, kyllingskinke, ost, cherrytomater, paprika og sukkererter

Bilde fra sistnevnte, som var lunsj i dag:

Lunsj.jpg

Så fint du lager det til, delikat. Men spiser du ikke mer enn en halv skive.? Det er for lite for at kroppen skal bli sunn og sterk. Man bør ha minst 2 skiver. 

Blir ofte to kokte egg med enten to brødskiver eller to knekkebrød med litt kremost, skinke og grønnsaker. Av og til en yoghurt også.

Noen ganger kjøper jeg et rundstykke på butikken og har pålegg på. 

En sjelden gang kjøper jeg en wrap på butikken. 

I dag ble det bare to havreknekkebrød med ost og skinke for jeg hadde et spisekick i 10-tiden med to brødskiver med nugatti, pluss et par t-skjeer nugatti og noen Ritz kjeks. 😛 Så trengte ikke så mye lunsj i dag, men måtte ha litt da

Endret av Glitter
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så fint du lager det til, delikat. Men spiser du ikke mer enn en halv skive.? Det er for lite for at kroppen skal bli sunn og sterk. Man bør ha minst 2 skiver. 

Som du ser av innlegget mitt så spiser jeg to skiver hvis det kun er brødmat til lunsj. Her var det så mye annet på tallerken at det utgjør mer eller mindre samme mengde mat. Finner jeg ut at det er for lite så tar jeg en neve nøtteblanding før middag, også tar jeg en hel skive neste gang.

Annonse

Bøtteknotten skrev (1 time siden):

Havregrøt med cottage cheese, blåbær og bananbiter 😋

Havregrøt er det innmari lenge siden jeg har spist. Det er jo godt. Spiste det bare så mye en periode at jeg gikk lei. Kanskje jeg skulle begynne med det igjen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...