Gå til innhold

Begynner i ny jobb neste uke, gruer meg veldig.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke akkurat råd, men synes det er viktig å være klar over minst to ting her. Litt trøst om du vil. 

1. Det er normalt å grue seg til sånt. Med andre ord har du en normal reaksjon. 

2. Det vil gå over. Når du har kommet over den første tiden vil du falle mer til ro og bli tryggere. 

Lykke til! :)

Endret av Vendi
Vendi skrev (21 minutter siden):

Ikke akkurat råd, men synes det er viktig å være klar over minst to ting her. Litt trøst om du vil. 

1. Det er normalt å grue seg til sånt. Med andre ord har du en normal reaksjon. 

2. Det vil gå over. Når du har kommet over den første tiden vil du falle mer til ro og bli tryggere. 

Lykke til! :)

Viktige ting å huske på 🙂

Anonymkode: 8ee5c...926

AnonymBruker skrev (På 4.11.2022 den 13.39):

Råd mottas med stor takk! 

Anonymkode: 3218c...3c9

Kjenner meg igjen, jobbintervju i dag og grua meg så mye at jeg måtte ra vival og satt og ghespetcet par ganger under intervjuet men tror det gikk bra, så deilig når det er overstått hvertfall. Så masse på Netflix i går hvertfall, eller lydbok hjelper, du må finne noe annet å konsentrere deg på. 

Anonymkode: 91cff...ed2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...