Gå til innhold

Hvor kunne du tenke deg å reise?

Anbefalte innlegg

Det er maaaaaaaaaange steder jeg kunne tenke meg å reise. I alle fall har jeg på bucketlista at jeg må ha reist til minst ett land utenfor Europa. Australia f.eks. Eller safari i Botswana. I Europa kunne jeg bl.a. tenke meg å reise til Krakow igjen. Var på skoletur der i sin tid, men syntes det ble litt lite tid til å oppleve selve byen siden hovedfokuset var konsentrasjonsleirer. Saltgruvene der er virkelig verdt en visitt. Island står også på lista.

Fortsetter under...

FjellOgDalar skrev (11 timer siden):

Det er maaaaaaaaaange steder jeg kunne tenke meg å reise. I alle fall har jeg på bucketlista at jeg må ha reist til minst ett land utenfor Europa. Australia f.eks. Eller safari i Botswana. I Europa kunne jeg bl.a. tenke meg å reise til Krakow igjen. Var på skoletur der i sin tid, men syntes det ble litt lite tid til å oppleve selve byen siden hovedfokuset var konsentrasjonsleirer. Saltgruvene der er virkelig verdt en visitt. Island står også på lista.

Jeg kunne også tenkt meg å dra på Safari, men det koster mye.  Da må jeg nok spare litt.

Dorthe skrev (30 minutter siden):

Jeg kunne også tenkt meg å dra på Safari, men det koster mye.  Da må jeg nok spare litt.

Ja, safari er fantastisk. Var på safari med familien for noen år siden og det var forferdelig dyrt :o. Mulig det kan finnes rimelige løsninger, men var ganske deilig med litt luksus i bushen 😅. Skal uansett godt gjøres å få til en billig safari, tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...