Gå til innhold

Invitert I bursdag, men jeg jobber

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere om dere blir invitert I bursdag på et klokkeslett dere jobber? Spør om fri ? Er trist at jeg må si nei til å komme, men havnet midt i en arbeidsvakt.  Har desverre ikke vikarer heller. Mangel på ansatte..  

Anonymkode: 3e350...b3a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/469518-invitert-i-bursdag-men-jeg-jobber/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vendi skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker jobb er viktigere enn å gå i bursdag. Du kan heller besøke vedkommende en annen dag. 

Enig. De skulle heller feiret dagen på en søndag eller noe. Da har flere folk muligheten ofte. Men det er på en torsdag. Men trist at jeg ikke kan gå. Men sånn er det. 

Orion skrev (1 minutt siden):

Jeg ville spurt om fri eller byttet vakt med en annen om mulig, men om det er mangel på ansatte er det kanskje ikke så lett å få til? 🙂 Hvis ikke kan du jo komme innom med gaven en annen dag og ta et kakestykke da.

Vi har ikke vikarer til å ta den vakten. Så det blir vanskelig. Men kan heller si at jeg kan komme innom en annen dag ❤️

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...